News:

Apache IRC:
 #Apachefoorumi
@ irc.irchighway.net

Main Menu

Nellyn musiikilliset projektit

Started by Nelly, Sat 25.09.2010 21:54:03 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Nelly


morkkis

Quote from: Kumimuna on Sun 14.10.2012 02:05:03 (UTC+0300)
Quote from: Anneli on Thu 11.10.2012 13:46:46 (UTC+0300)
Quote from: Hiivatulehdus on Mon 09.07.2012 19:44:14 (UTC+0300)
MUNAAA Nellykkä... MUNAAAAAA!!!!!!!!!!! :mosh:
KASVATAMUNAAAAAAAAAAAAHHAHAHAHAHA, revi itsesi palasiksi ja kasvata itsestäsi iso kives josta sojottaaa hewimunaHEWIÄMUNAAAAAAAAAAAAAAAAA, lopeta tuo nössöily ja MUNATA NYT JO SAATANA ::osmoke
saanko mä laittaa tän allekirjoitukseksi?
Tietysti, tosin multa ei mitään kysyttykään, mutta mitä sitten ::smoke
kiitos luvasta, toi on ehkä koko internetin upein viesti :psp:
nellyn munan kasvatuksen tarpeesta en tiiä, mut muuten on kyl kaikki kohdallaan :psp:

Kumimuna

Horatsu MauMau ::lsmoke

Nelly

Uusi-vanha oma biisi. Alkuperäinen versio näki päivänvalon vuonna 2000. Keväällä 2012 syntyi uusi versio uuden sovituksen myötä. Sovituspuolesta vastaa T. Ruokoski (Remix).
Olkaa hyvät Rock-iskelmä-poppia vai mitäköhän genreä tää nyt olis?


http://youtu.be/JkvbijNVars

Kumimuna

Tempoa kappaleesta alaspäin, tai lauluun vähän piiskaa, eivät oikeen kohtaa :think:
Ääni on kaunis, matala, tykkään :jees:
Onkos tää jonkun muun kappale alunalkaen?

Nii, ja minusta aika turha täällä muitten ruikuttaa että munaa Nelly blaah, olet kuitenkin
ainoa, joka tänne omia musiikkituotoksiaan laittelee, iso peukku siitä :good:
Horatsu MauMau ::lsmoke


Nelly

Arvoisa Kumimuna. Kiitoset kommentista ja kyllä tää on ihan ikioma biisi  :jepso:

Kumimuna

Heipparallaa, Nelly!
Sanoissa vaan oli jotain tuttua, ja googlailinkin noita, vaan ei tärpännyt.
On minusta hienoa, että uskallat tehdä tuota juttua pohjalta kokonaan oma,
näitä cover-systeemeitä tekee vähän yks jos toinenkin...
Enkä mä mikään ole arvostelemaan, enkä välttämättä edes kommentoimaan,
pakko vaan aina aukoa naamaa :psp:
Edelleen tsemppiä, kyllä se siitä tuolla yrittämisellä syntyy  ::lsmoke
Horatsu MauMau ::lsmoke

Nelly

Tervehdys!

Kumimunalle kiitokset edelleen kommenteista, arvostan suorasanaisuutta  :niiaus: Jos tuo Sateeseen-biisi kuulostaa jotenkin etäisesti tutulta niin ei se sitten ihan täysin mäkeen ole voinut mennä  :niiaus:

Suuri kiitos toki kuuluu sovittajallekin, sävel ja sanat on mun käsialaa. Tätä biisiä olen venkslannut ees sun taas, moneen kertaan laulanut uusiksi ja taas uusiksi,  ja meinasin lyödä jo kokonaan kintaat tiskiin sen osalta (sävellaji on ehkä hivenen matala meikäläisen äänelle). Alkuperäisen tekstinkin menin raiskaamaan aika tavalla (minkä siis kirjoitin 12 vuotta aiemmin) ja koko biisin tarina muuttui. Päätin sitten jättää sen tuollaiseksi. Erään kaverin mielipide sitten ratkaisi asian (muusikkomies)  "ääni on tuossa kohtalokkaan seksikäs ja tuli kuulemma ukkomiehen munaskuihin eloa" joten päätin tuon version biisistä sitten julkaista, LoLLotiLoL  :lach:

Tarkoitus olisi myös tehdä lisää noita omia biisejä (ja myös musavideoita niihin) vaikken todellakaan ole mikään säveltäjä saati laulajakaan muttei se ota jos ei annakaan eikä yrittänyttä laiteta vai miten se meni  :jepso:

Edelleen sana on vapaa ja mielipiteitä saa sanoa, en vedä herneitä nokkaani jos ei tykätä, amatöörihän mä tässä vaan olen ja aina on parantamisen varaa & kehitettävää eikä mulla pissi päähän nouse jos joku joskus vahingossa vaikka jotain positiivista heittääkin. Pitää ainakin yrittää tehdä asioita mistä itte diggaa. Ja mulle se on musiikki.

Nelly

Nyt olis video tehtynä! Saa arvostella ja antaa sekä niitä risuja että ruusujakin  :jepso:
Videon on kuvannut 7-vuotias esikoiseni  :good:
Puolivälin kohdalla näkyy myös mageet aallot viime Tapani-myrskystä, kandee tsekata!

http://www.youtube.com/watch?v=9ZPwPZpHpDk&feature=share&list=UUwcMUDHC-iE1VCoCbtb3fXw

Nelly

Noniin. Tähän videoon tuli nähtyä jo tuplasti enemmän vaivaa. Verta hikeä & kyyneleitä tuli eritettyä uutta ohjelmaa opetellessa.

http://www.youtube.com/watch?v=wf3jKuGSL6I&feature=share&list=UUwcMUDHC-iE1VCoCbtb3fXw

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview