News:

Apache IRC:
 #Apachefoorumi
@ irc.irchighway.net

Main Menu

Se ei ole sekasotku

Started by nyyyps, Wed 29.09.2010 21:30:10 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Memme

Quote from: jta on Thu 30.09.2010 22:06:56 (UTC+0300)
Quote from: Lilli on Thu 30.09.2010 06:38:11 (UTC+0300)
Kaikki on omalla ja tarkkaa harkitulla paikallaan, kyl mä sen tiän. Siis tossa noobin kuvassa  :jees:
Hallittu kaaos. Ite tietää kyllä missä kaikki on mutta muut ei löydä mitään ja jos joku muu käy penkomassa niin ei löydä enää itekkään mitään. Hyvinkin tuttua.
Joo, kuulostaa ERITTÄIN tutulta "järjestelyltä"   :jepso:
Esim. jos mä oon etsiskelemässä jotain tiettyä vaatetta, enkä just silloin sitä löydä ja mies menee välillä auttaman mua niin sitten se "järjestys" on mennyt niin omituiseksi etten löydä sieltä yhtikäs mitään..   :kahvi:

nyyyps

Quote from: Memme on Fri 01.10.2010 11:29:13 (UTC+0300)
Quote from: jta on Thu 30.09.2010 22:06:56 (UTC+0300)
Quote from: Lilli on Thu 30.09.2010 06:38:11 (UTC+0300)
Kaikki on omalla ja tarkkaa harkitulla paikallaan, kyl mä sen tiän. Siis tossa noobin kuvassa  :jees:
Hallittu kaaos. Ite tietää kyllä missä kaikki on mutta muut ei löydä mitään ja jos joku muu käy penkomassa niin ei löydä enää itekkään mitään. Hyvinkin tuttua.
Joo, kuulostaa ERITTÄIN tutulta "järjestelyltä"   :jepso:
Esim. jos mä oon etsiskelemässä jotain tiettyä vaatetta, enkä just silloin sitä löydä ja mies menee välillä auttaman mua niin sitten se "järjestys" on mennyt niin omituiseksi etten löydä sieltä yhtikäs mitään..   :kahvi:
Tuossa kankaiden ja muiden seassa oli sakset lattialla. Muistin tasan tarkkan, mihin ne jätin, kun teetä lähin keittämään. Mies kävi sitten ne nostamassa lattialta pois. Voi helkatti että mie kärtysin ja kirosin, ku ei niitä saksia näe keskeltä pöytääkään jos niitä ei ite siihen ole jättäny.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

=Siru=

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview