News:

Jätä aivosi narikkaan, ja astu peremmälle :moi:
Apachefoorumi ei vastaa narikkaan jätetyistä aatteista.

Main Menu

Maanantai on taas

Started by jii, Mon 04.10.2010 12:55:22 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 13 Guests are viewing this topic.

NaiNeN

Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.


Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.

Baz

- Huomenta, kaunis ilma tänään.
- Antaa olla vaan! Kyllä se siitä pilvistyy!

Dakota

tästä tulee varmaan hieno päivä. kaikki menny päin persettä puoli neljästä asti.

Kumimuna

Horatsu MauMau ::lsmoke


Juissiii

☻/
/▌
/ \
Tässä on Esa. Esa on vittu supermies.

Mr.Lagavulin

Hyvällä matkaajalla ei ole jäykkiä aikatauluja, eikä hän ole keskittynyt perille pääsyyn.(La Tsu)

-teme-


tredic

viideltä ylös et saa muijan heitettyä töihin vaikka itellä on vapaapäivä  :huraa:

Josse

WARNING:

This post may contain absolute bullshit. Viewer discretion necessary !

Quick Reply

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview