News:

Jätä aivosi narikkaan, ja astu peremmälle :moi:
Apachefoorumi ei vastaa narikkaan jätetyistä aatteista.

Main Menu

Maanantai on taas

Started by jii, Mon 04.10.2010 12:55:22 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 18 Guests are viewing this topic.

NaiNeN

Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.


Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.

Esinahka-Einari


Susey

Oli viikon loma. Sitten kävi anoppi. Nyt tuntuu kuin ei ois lomaa ollutkaan :sdfg:

Kumimuna

Horatsu MauMau ::lsmoke

=Siru=

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

paavo


IsoP

Make tea not love

Baz

- Huomenta, kaunis ilma tänään.
- Antaa olla vaan! Kyllä se siitä pilvistyy!

Kumimuna

Horatsu MauMau ::lsmoke

jem


Quick Reply

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview