News:

Apachefoorumi.net
Sielussani on mursu...

Main Menu

Nätti tyttö vastapäisellä parvekkeella...

Started by jiidee, Wed 21.06.2006 17:51:36 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

kenny

ensin kannattaa ne kuvat ottaa! jos kohta F) pelottaa tytön tiehensä    :think:   Kaikki ei välttämättä tykkää helikopterista parvekkeen kaiteella seisten    :nopsu:

Hanzuu

Miten olisi varovainen lähestyminen. Ensin vain viattomasti vilkuttelisit,sit alkais käsimerkit ja eleet,lopulta lähestyisit vaivihkaa takavasemmalta,puhuisit suloisia asioita ja hakisit hyväksynnän,pian toinen olisi sulaa vahaa ja voisit toteuttaa fantasiasi ja visiosi  ::lsmoke Ei ehkä kovin miehekästä ja apache osastoa,mut voisi herua paremmin  ::hihsmoke

Mut ensin varmistut et on yli 18v tai vaihdat äiti osastoon
Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

paavo

Hanzuu on jäljillä, minäkin pari kertaa vokottelin muka huomaamattomana huomion puoleeni ja siitä se lähti...

Hauskinta siinä on se, että kumpikin tietää, mitä peliä pelataan.

Hanzuu

Onhan ne jotkut suorantoiminnan miehiä,esim.kerran istuin eräillä rappusilla ja ihmettelin mikä mua päähän naputtaa,käännyin ja joku inhoke äijä naputti mua munalla päähän! :kerpele: :angry: Ei onnannut,ei...
Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

Betonishamaani

Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:

paavo

Ei se aina niin mene hanzuu, outokummussa istuin ravintelin baaritiskillä ja saakelin isotukkainen, sekä- ryntäinen nainen istui tiskillä eteeni, jotten nähnyt telkkaria!

Napauttelin sitä päähän pari kertaa ja kerroin asiani. Hänpä tuumasi että olisin saanut litsarin, mutta kun olin hänen mielestään mukavan oloinen, antaa asia olla.
Siitä sitten riitti jutun juurta loppu illaksi..

nenaontelo

jiidee

Kiitos vinkeistä apachemaiset toverini. Näkymä on siis tummennetun lasin läpi toimiston ikkunasta ja vaikka miten huitoisi, niin vastapäisen talon asukit eivät nää. Kiikari ja kamera olivat kotona tuolloin.

hanzuu: Jos tyttö on alaikäinen, niin sillä on ihan kivan näköinen 50+ äitikin. Isästä en niin välitä, sekin pomppii siellä ilman paitaa välillä.
Vääksyn ukkomiesyhdistys & Reilu kerho ry tarjoaa ilmaisen mammografian ( :oho: )

RK62

etkö paavo lentäny baarista pihalle kun menit munalla taputtelemaan tiskillä naista päähän  :lach:

Sir Sika

Quote from: jiidee on Thu 22.06.2006 07:20:37 (UTC+0300)
Kiitos vinkeistä apachemaiset toverini. Näkymä on siis tummennetun lasin läpi toimiston ikkunasta ja vaikka miten huitoisi, niin vastapäisen talon asukit eivät nää. Kiikari ja kamera olivat kotona tuolloin.

hanzuu: Jos tyttö on alaikäinen, niin sillä on ihan kivan näköinen 50+ äitikin. Isästä en niin välitä, sekin pomppii siellä ilman paitaa välillä.

Käyt vaan toteemassa sille että anna ämmä pillua mä tiäden että sulla on
Oon tehnyt asioita
joilla ei oo muuta tarkoitusta
kuin olla tikareita
jotka tarkoitettiin ainoastaan
sinuun uppoomaan
Antaisin anteeksi
jollen heikolta näyttäisi -Apulanta - Viisaus ei asu meissä-

"Idiootteja on helpompi sietää, jos heitä ei ajattele typerinä ihmisinä vaan poikkeuksellisen lahjakkaina apinoina."
- Nuorempi komisario Kyösti Pöysti

Portsarit luulevat olevansa jotain JOTAIN, eivätkä ole mitään erityisempää. Pieni valta saa miehen näyttämään mukamas suuremmalta ja vaikuttavammalta, loppujenlopuksi itsetunto on alhaalla ja mitätön kaiken tehdyn egon alla.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview