News:

Apache IRC:
 #Apachefoorumi
@ irc.irchighway.net

Main Menu

Sanoja/sanontoja jotka saavat sinut näkemään punaista

Started by Juudas, Mon 15.11.2010 18:20:36 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Memme

Quote from: Alejandro on Fri 19.11.2010 10:08:57 (UTC+0200)
Juup...mut se on sama mikä ministeri mut ko. muijan tyyli puhua on aivan kamala.
Mun puhe/kirjoitus- tyyli on parin murteen, slangin ja kirjakielen sekoitusta   :psycho:

Syntyperältään puhuin savvoo hilijoo ja kovvoo..   :psycho:

Siiten mieheni tavattua mulle tarttui vielä enemmän stadin slangi (ei se vanha slangi, vaan vähän uudempi). Mut ei tuo slangi ollut mulle vierasta. Mulla on serkkuja (mua yli 10v vanhempia), joiden juttelua oon kuunnellut ihan niin pienestä asti kun vaan muistan   :jepso:
Joten ei mikään ihme et mä tajusin, mitä mun mies puhui kun ekan kerran juteltiin (oli nääs ihan ihmeissään)  :jepso:  Tavallaan oli kuulemma "otettu".

Ensimmäinen lause, minkä mies mulle "opetti" oli STIKKAA SE DÖRZI BOSEEN, TÄNNE TULEE VITUN GALSA!! 

Alejandro

Mulle ei paljon merkkaa puhuuko slangia vai murretta...olen aina ollut kiinnostunut kielistä ja niiden varianteista ja eri dialekteista, mutta puhetyyli, se miten artikuloi, vaikuttaa minuun paljonkin. Inhoan Sinnemäen tyyliä koska se vain ärsyttää, se tapa miten hän tuottaa puheensa. Aivan kuten honottaminen ja kimittäminenkin esimerkiksi  saavat minut raivohulluuden partaalle.

;)

Alejandro

"Hei voisitko auttaa yhdessä PIKKU jutussa"

plah...ku se juttu ei oo kumminkaan pieni...

Alejandro

(Perjantaina kello 15.58) Hei Ale...ethän sä vielä VAAN ole lähdössä kotiin kun olis yks juttu vielä ku...     :eiei:

Memme

Quote from: Alejandro on Fri 19.11.2010 12:28:07 (UTC+0200)
Mulle ei paljon merkkaa puhuuko slangia vai murretta...olen aina ollut kiinnostunut kielistä ja niiden varianteista ja eri dialekteista, mutta puhetyyli, se miten artikuloi, vaikuttaa minuun paljonkin. Inhoan Sinnemäen tyyliä koska se vain ärsyttää, se tapa miten hän tuottaa puheensa. Aivan kuten honottaminen ja kimittäminenkin esimerkiksi  saavat minut raivohulluuden partaalle.

;)
Oon ihan samaa mieltä tuosta "honottamisesta"   :jees:
Mut minkäpäs se itselleen voi..   ::smoke

Alejandro

joo voihan se olla joku poskiontelo-ongelma se honotus...

nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Señorita iCola

Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview