Miksi uunin luukkua ei muka saa avata, että uuni jäähtyy nopeampaa?

Started by nyyyps, Tue 16.11.2010 17:35:13 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

nyyyps

Kertokaas minulle.
Minä olin se nihilistiääliö, joka kielsi luukkua avaamasta.
Miksi minä nihilistiääliö kiellän toista avaamasta uunin luukkua niin, että se jäähtyisi nopeammin. :sorry:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

jem

nyyyps

Esmes että uuni oli vielä vaatimattomasti 946 °C:ssa, hohkasi keltasena kuumuutta ja siellä oli useamman ihmisen työt, ja ihanahan tuo jos sitten ne astiat hajoaa sinne uuniin.

"Mikä tuo ritinä on, ku tämän luukun avaa?" :facepalm:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

jem

nyyyps

vittu ku sille talidomille piti neljästi huutaa miksi sitä luukkua ei nyt auota että se jähtyis. Siinä olis viiden muun ihmisen kahen päivän työt menny pilalle. Saatanan harakka. ::smoke

NaiNeN

Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.

nyyyps

Eräs Yksilö osoittaa välillä oikeinki mainiota ajattelukykyä. Kuulemma toinenki siellä on, jolta puuttuu kyky ajatella itse - se tosin on oppinu lukemaan paperista ohjeet. :drool:
Ja ku on niin joutava pätemisen ja päsmäämisen tarve, ettei voi uskoa, että et sinä nyt vain jotain tee, sinä olet nyt väärässä ja usko tai älä se ei ole maailman loppu. :kerpele:
Hiljalleen on joutunu toistamaan perusteluja jolleki hommalle ja tänään piti jo ihan huutaa.

Josse

WARNING:

This post may contain absolute bullshit. Viewer discretion necessary !

Kastori

Örtzi

Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview