Nettiauto sekä muut auto/moto-kauppa ostokset ja kuolaukset

Started by Vonge, Wed 24.11.2010 18:21:08 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 15 Guests are viewing this topic.

NaiNeN

Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.


Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.

paavo


Josse

WARNING:

This post may contain absolute bullshit. Viewer discretion necessary !


Betonishamaani

Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:



Kastori


Örtzi

Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.



Juggernauter

Vaikka tiedän apassien mielipiteet raahessa sijaitsevista autoista niin:

http://www.nettiauto.com/honda/accord/5295825

Tuossa näyttäisi olevan kohtuullinen yksilö  :serlokkismoke:
Hondista en tiiä muutakuin että tekniikka kestää mutta kori lahoaa ympäriltä.  :foliopipo:

nyyyps

Anna palaa, Frank. :jepso:
Hintaluokkaan, jossa autoja haet, on kuitenkin jo enempi vähempi mätövikaa. :jepso:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview