News:

Apachefoorumi.net
Kuin kupillinen tuoretta spermaa.. etova, lämmin ja täynnä elämää.. 

Main Menu

Nettiauto sekä muut auto/moto-kauppa ostokset ja kuolaukset

Started by Vonge, Wed 24.11.2010 18:21:08 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Örtzi

Että mikä ei ole pienipalkkaiselle ihmeellistä? 4000 taskuraha?? Kun palkka on 1200-1400 kuussa ja siitä verot pois, maksat tuosta kaikki laskut, polttoaineet/muuten kulkemisen, vuokrat, ruuat jne, niin kyllä tuo 4 tonttua aika ihmeellistä on. Siinä kun harkitaan pitkään jo 30 euron vaate/kenkä-ostoja.
Edelleen apua harhoihin. Tai sitten sulla vaan ei käsityskyky riitä.  :kahvi:
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.

Jarre

Tulee tuosta mieleen kuinka säästin ekaan autoon koko kevään ja sain juuri ja juuri kokoon että oli taskussa rahat, vakuutukset maksoin kesätyö rahoilla...auto oli -73 Toyota Corolla, hinta 1350,- markkaa...  :psycho:

Opiskelija mä tosin olin...töissä kun olin ekoja kunnon töitä ni autot makso jotain 50-60 tuhatta markkaa...oli tosin kaikki muu eläminen siihen aikaan halvempaa..  :jees:
Carpe Natem

nyyyps

Quote from: Jarre on Sun 29.09.2013 12:37:58 (UTC+0300)
Tulee tuosta mieleen kuinka säästin ekaan autoon koko kevään ja sain juuri ja juuri kokoon että oli taskussa rahat, vakuutukset maksoin kesätyö rahoilla...auto oli -73 Toyota Corolla, hinta 1350,- markkaa...  :psycho:

Opiskelija mä tosin olin...töissä kun olin ekoja kunnon töitä ni autot makso jotain 50-60 tuhatta markkaa...oli tosin kaikki muu eläminen siihen aikaan halvempaa..  :jees:
Höpö höpö, kysy iColalta. Kaikki on nykysin yhtä halpaa ku ennen, ja onhan meillä halpaa elektroniikkaa. :psp:

Mulle edes 400 ei ole taskuraha, vieläki ollaan vähän siinä vaiheessa että noustaan  entisen elämän paskoista jaloilleen. :psycho:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

-teme-

Tämä jotenkin käy tähän. :psp:

Ei herneitä, itekki oon persaukinen perus duunari.

nyyyps

Kyll kai sen irtonaisen rahan mielummin lykkää laadukkaaseen ruokaan ku peltilaatikkoon jolla kuljetaan ja joka on työkalu.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Señorita iCola

Quote from: nyyyps on Mon 30.09.2013 18:22:24 (UTC+0300)
Quote from: Jarre on Sun 29.09.2013 12:37:58 (UTC+0300)

Höpö höpö, kysy iColalta. Kaikki on nykysin yhtä halpaa ku ennen, ja onhan meillä halpaa elektroniikkaa. :psp:

Mulle edes 400 ei ole taskuraha, vieläki ollaan vähän siinä vaiheessa että noustaan  entisen elämän paskoista jaloilleen. :psycho:
Miksi sinua tuo halpa elektroniikka närästää kun tottahan se on, ennen maksoit puolen vuoden palkan että sait uusinta huutoa olevan Pentium-tehotietokoneen ja megaison 40" plasmatöllön normaalin television tarkkuudella, nyt laitat kuukausipalkan tiskiin ja saat molemmat vähän tykimpänä versiona  :psp:
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

nyyyps

Niistä tulee ihan helvetin hyvä kastike, ja onneksi sitä ruokaa tarttee ihminen muutenkaan kerran kuukaudessa. :psp:

Señorita iCola

Se on hienoa kun ostovoimaa ja ruuan halpuutta tuetaan hienoilla veroratkaisuilla, ja koo- sekä ääsryhmän monopolilla  :psp:
On miullakin joskus tonni ollut tilillä "ylimääräistä", ei koskaan enempää  :jepso:
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

nyyyps

=Juku=

Me first (rules of traffic)

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview