News:

Apachefoorumi.net
Kuin kupillinen tuoretta spermaa.. etova, lämmin ja täynnä elämää.. 

Main Menu

Nettiauto sekä muut auto/moto-kauppa ostokset ja kuolaukset

Started by Vonge, Wed 24.11.2010 18:21:08 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jem

Quote from: Zerrod on Thu 11.12.2014 20:59:03 (UTC+0200)
En minä siinä mitään ranskalaista ole havainnu, joskus päästelee jänniä hajuja mutta en minä siitä sen enempää tiedä  :think:
autoa syyttää..  :hahaa:

-teme-

Quote from: Señorita iCola on Sat 13.12.2014 09:55:40 (UTC+0200)
Miks zerrod katselee vieläkin pelkkiä paskoja kun on niitä olemassa hyviäkin autoja  :psp: Kaikki ranskalaiset, italialaiset sun muut koluaa läpi joihin en vilkaisisi edes huumeiden vaikutuksen alaisena.

Jotkut oppii kerrasta toiset ei. :psp:

Juggernauter

Quote from: Señorita iCola on Sat 13.12.2014 09:55:40 (UTC+0200)
Miks zerrod katselee vieläkin pelkkiä paskoja kun on niitä olemassa hyviäkin autoja  :psp: Kaikki ranskalaiset, italialaiset sun muut koluaa läpi joihin en vilkaisisi edes huumeiden vaikutuksen alaisena.

Noku ovat halpoja :psp:

Niin ja sen takia lähinnä olen autoa vaihtamassa kun on liian iso omiin tarpeisiin tuo maxi ja haluaisin vähentää rahan menoa... Varmaan 70% rahoista menee auton ylläpitoon :psp:

paavo

Olin muutamia kertoja ilman autoa, silloin vähätkin tulot riitti paljon paremmin elämiseen.
Auton pito, halvankin, on kallista.

Kastori

mitä vielä.. polttoaine on kohta halpaa ko saippua ja kaskot on niille jotka ei osaa ajaa..

PajakkiVasseli.com

Ikinä ei ole autoilu halpaa.En tiedä miten oli ennen,kun oli polttoaine,vakuutukset yms verotukset pienempiä.Huoltohan on aina kallista jos ei itse ole mahdollisuuksia tehdä.
Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

Kastori

no näin nissanistina huoltoon menee sen 50-100 euroa vuos.. siitä on 34 euroa öljyihin.. :psp:

PajakkiVasseli.com

Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

Susey

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview