Nettiauto sekä muut auto/moto-kauppa ostokset ja kuolaukset

Started by Vonge, Wed 24.11.2010 18:21:08 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

PajakkiVasseli.com

Mä oon ihan tyytyväinen että noi ekkerit hävis eikä tullut seuraavaa mallia ulos. :lach:
Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

The Änes

Quote from: LaserVatuPasseli on Tue 26.08.2014 21:49:54 (UTC+0300)
Quote from: The Änes on Tue 26.08.2014 21:48:42 (UTC+0300)
Mulla oli kans sellanen harhakäsitys että skyline mallisarja on lopetettu ja tuo GT-R olis tullu ns korvaamaan sen. Vähän samalla tavalla kun Primeran ja Almeran tilalle tuli Assgay ja Juke ::osmoke
Mä tiijän nää japanin autojutut  :psp:
Tai siis onhan toi samalla tavalla ku Primerojen tilalle tuli ääsgeit, tuossahan se lukee sun lainauksessa, on skylinen seuraaja vaikkei olekkaan enää skyline-sarjaa ::osmoke

l am the bastard son - evil inborn, Satan in tip-top, from head to toe
Just look at me, sense my blitz, down riding route 666

I was born to lose but Im built for booze..

nyyyps

Nehän tais vokuksen kohalla jo piirtää pohjalevyn uusiksi, ku se sama levy meni maxdan ja lolvonki autoihin. :think:
Eka Avensishan tais tulla vielä carinan pohjalevylle, vasta toisen kopan kohalla muutettiin muutaki ku ulkopeltien muotoa.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

PajakkiVasseli.com

Quote from: The Änes on Tue 26.08.2014 21:52:59 (UTC+0300)
Quote from: LaserVatuPasseli on Tue 26.08.2014 21:49:54 (UTC+0300)
Quote from: The Änes on Tue 26.08.2014 21:48:42 (UTC+0300)
Mulla oli kans sellanen harhakäsitys että skyline mallisarja on lopetettu ja tuo GT-R olis tullu ns korvaamaan sen. Vähän samalla tavalla kun Primeran ja Almeran tilalle tuli Assgay ja Juke ::osmoke
Mä tiijän nää japanin autojutut  :psp:
Tai siis onhan toi samalla tavalla ku Primerojen tilalle tuli ääsgeit, tuossahan se lukee sun lainauksessa, on skylinen seuraaja vaikkei olekkaan enää skyline-sarjaa ::osmoke
Joo,mutta ei kerrota sitä Greenille.  :lach:
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

The Änes

Primerat oli hauskoja kikattimia, jokaisessa isoni kääntösäde edelliseen verrattuna :psp:

PajakkiVasseli.com

nyyyps

Jokku mamit on hauskoja, ku ne ei saa passattejaan taitettua parkkipaikoissa samaan tilaan mihin hiiluksin pyöräytän.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

The Änes

Kait, mutta noissa se meni naurettavaks, se toisiks viimeinen primera vaati ihan vitullisen alueen että käänty ympäri :psycho:

Sitä vähän parannettiin siihen vaginasukkula malliin kyllä :think:

nyyyps

Työkaveri moitti, että turhan matala, ei pääse samoille kalapaikoille, joilla vensis kulki ongelmitta.

PajakkiVasseli.com

Aijaa.Enpä oo ikinä rimeroilla joutunut tuommoseen paikkaan.Tai no,aika vähissä ajelutkin. :jepso:

w124 mese on kyllä ihme laite kääntymään. :psycho:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview