News:

Apachefoorumi Twitterissä:
https://twitter.com/apachefoorumi

Main Menu

Facebook statuksia

Started by peter, Tue 28.12.2010 22:03:32 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

=Juku=

Me first (rules of traffic)

Kumimuna

Horatsu MauMau ::lsmoke

Pokerface

QuoteHUOMIO !!!!!!!!! Sana kiertämään! Kadonnut Suomussalmella 8.11 . illansuussa tumppi (lyhyt) ristipääruuvimeisseli. Katosi Omegan (2,5 V6) venttiilikoppien tiivisteiden vaihdon jälkeisen koeajon yhteydessä. Viimeinen kuulohavainto Veikkolantiellä Kanervakujan risteyksen kohdalla sen pyöriessä katolla. Tie oli tapahtumahetkellä jäinen ja liukas. Tuntomerkit: Sinimusta kahva. Kärki musta. Varsi kirkas. Pitäkää silmänne auki ja ilmottakaahavaintonne Eikalle! Toivotaan että Eikka saa ruuvarinsa takaisin!

Kumimuna

Horatsu MauMau ::lsmoke

Ressukka

"Karppaus  on jo niin nähty, pikkujouluaika lähestyy joten eiköhän mekin aloiteta uusi villitys, nimittäin hörppäys: Juo mitä haluat, niin paljon kuin haluat. Hörppäät vain pikkusen enemmän, pikkusen pitempiä ryyppyjä, pikkasen nopeammin, niin läskit lähtee ku syömisestä ei tuu mittään. Tee sama päätös kuin minä tänään ja aloita hörppääminen!"

:drinking: :jees:

Señorita iCola

Quote6.12 juhlimme Suomen itsenäistymistä. Lisää tämä seinällesi, jos häpeät halosen homobileitä ja sytytät kynttilän suomelle ja veteraaneille etkä katso sitä sirkusta telkkarista!
:psp:
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

peter

QuoteKiihotun kun sormesi vaeltelee pitkin runkoani ja hierot tappiani. Ota minut aina mukaasi, älä jätä tai vaihda... t: oma rakas kännykkäsi.
...
Olen ovea vasten. Tulet, työnnyt sisääni. Kuulumme yhteen. Käänsit, väänsit. Minä valitin ja naritin.. viimein avauduin ja laukesin. Olenhan ABLOY.
...
Sä annoit väliin huulien, tunsin saavani kokonaan sen. Mä yskin ähkin punastuin ja melkein siihen tukehduin. Se oli kokemus ihmeellinen, kun sain tupakan ensimmäisen.
...
Sinä pumppasit ja pumppasit, eteen ja taakse, tasaisin vedoin. Se kovettui ja kovettui kunnes se oli kova ja sileä. Vihdoinkin pyöräni renkaassa on ilmaa.
...
Tule luokseni, ota housut pois ja istu päälleni. Nauti kunnes saat tyydytyksen. Rakkaudella pyttysi.
...
Minua halutti, tahdoin tehdä sen. Menin Esson nurkalle, avasin vetoketjun, otin sen esille, ravistelin sitä. Nautin siitä. vittu! Poliisit! Heitin sprayni pois.
...
Kun tässä nyt makaan sängyssäni ja muistelen viime yötä, tunnen halua puristaa sinua. Tulit luokseni odottamatta ja laskeuduit alastomalle keholleni, nälkäisenä. Imit minua kunnes lopulta nukahdin. Aamulla vierailustasi oli vain muisto, mutta ensi yönä odotan sinua täysin valveilla... Saatanan hyttynen.

...jos ajattelit pervosti edes jotain kohtaa, niin lisää tämä seinällesi.

peter

QuoteHuomen olis sitten viideltä herätys ja koko viikko toimistolle, kiitos rakas poikani, jonka ajokortti lähti lepämään, nyt sitten kuljetaan äipän kyydis....vaihdetaan bemari 1,1 kotteroon niin ei kaahaile..

peter

Betonishamaani

Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview