News:

Apache IRC:
 #Apachefoorumi
@ irc.irchighway.net

Main Menu

Keräilläänpäs vitsejä vol.2: Jämävitsien kaatopaikalla

Started by peter, Sun 16.01.2011 13:52:11 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

jta

Quote from: Juku on Thu 29.05.2014 13:52:44 (UTC+0300)
Ruotsalainen isäntämies sai varsakaksoset ja alkoi miettiä miten voisi erottaa ne toisistaan. Hän turvautui naapurin apuun, joka neuvoi lyhentämään toisen varsan häntäjouhia. Mies tekikin näin mutta heti samana päivänä toinen varsa juuttui hännästään aitaan ja häntä jouduttiin myös leikaamaan jotta varsa saatiin irti.
Mies meni taas kysymään neuvoa naapurilta joka neuvoi loveamaan toisen varsan korvan. Mies teki taas neuvon mukaan mutta seuraavana päivänä toinen varsa repäisi korvansa piikkilanka-aitaan.
Mutta nytpä mies keksi itse hyvän keinon tunnistaa varsat toisistaan. Hän mittasi niiden korkeuden ja niinpä olikin: Musta varsa oli valkoista varsaa viisi senttiä korkeampi.
:psylach:

Josse

Quote from: Juku on Thu 29.05.2014 14:03:30 (UTC+0300)
Maantiedon tunneilla oli opeteltu kartanlukua. Oli tehty selkoa leveys- ja pituusasteista, minuuteista ja sekunneista. Opettaja kysyi sitten:
- Oletetaan, että minä pyytäisin teitä syömään lounasta kanssani paikkaan, joka on 23 astetta pohjoista leveyttä ja 45 astetta itäistä pituutta.
Seurasi hämmentynyt hiljaisuus, jonka päätyttyä joku totesi: - Joutuisit varmaan syömään yksin.

Lapsonen kyllä tiesi. Kukapa tuonne menisi syömään!

onko tämä vitsi  :blink:
WARNING:

This post may contain absolute bullshit. Viewer discretion necessary !

Ledskukkuu

Quote from: jta on Thu 29.05.2014 14:14:15 (UTC+0300)
Quote from: Juku on Thu 29.05.2014 13:52:44 (UTC+0300)
Ruotsalainen isäntämies sai varsakaksoset ja alkoi miettiä miten voisi erottaa ne toisistaan. Hän turvautui naapurin apuun, joka neuvoi lyhentämään toisen varsan häntäjouhia. Mies tekikin näin mutta heti samana päivänä toinen varsa juuttui hännästään aitaan ja häntä jouduttiin myös leikaamaan jotta varsa saatiin irti.
Mies meni taas kysymään neuvoa naapurilta joka neuvoi loveamaan toisen varsan korvan. Mies teki taas neuvon mukaan mutta seuraavana päivänä toinen varsa repäisi korvansa piikkilanka-aitaan.
Mutta nytpä mies keksi itse hyvän keinon tunnistaa varsat toisistaan. Hän mittasi niiden korkeuden ja niinpä olikin: Musta varsa oli valkoista varsaa viisi senttiä korkeampi.
:psylach:
:psylach: :psylach:
Parempi myöhään jos ei silloinkaan.

Donkey

Blondi meni Elisan myymälään ja kysyi voisiko hän soittaa äidilleen Amerikkaan.
Mies tiskin takana sanoi: "Totta kai, mutta se maksaa ainakin 10 euroa."
Blondi siihen että: "Eihän minulla niin paljoa rahaa ole. Teen mitä tahansa että saan soitettua äidille."
Mies tiskin takana kohottaa kulmakarvoja ja kysyy: "Ihan mitä tahansa?"
"Kyllä, kyllä asia on todella tärkeä", blondi sirkutti.
"No siinä tapauksessa. Tulehan tänne päin."
Blondi sen kummemmin ihmettelemättä tietenkin meni perässä.
"Tule sisään ja laita ovi kiinni", mies sanoi ja blondi totteli.
"Nyt mene polvillesi", ja taas blondi teki työtä käskettynä.
"Vedä vetoketjuni auki", ja blondi veti.
"Ja nyt...ota se ulos."
Blondi tarrasi siihen molemmin käsin ja...piti pienen tauon...vähän ihmetellen...
Mies sulki silmänsä ja kuiskasi: "No... rohkeasti vaan."
Blondi vei suunsa hitaasti lähemmäksi ja sanoi varovasti:
"Äiti..? Minä täällä...kuuluuko?"
Somelainen sataprosenttinen vika :psp:

I'll never leave you lonely,
I'll be there tryin' to grab and hold, yeah,
I'm not the nicest guy you know
- Lordi - Not the nicest guy -

Setä ei vittuile, setä neuvoo :psp:

Hakuna matata, motherfucker! :pokeri:
With all due respect, intercourse yourself.

=Juku=

Me first (rules of traffic)

Susey

=Juku=

Pikkupoika kertoi silmät säihkyen isälleen:
- Minäpä sain tänään maistaa vähän viiniä. Äiti ja se jääkaapinkorjaajasetä antoivat. Enkä minä tullut yhtään kipeäksi, mutta äiti ja setä tulivat.
   Niitten piti mennä vähäksi aikaa pitkäkseen...

=Juku=

Blondi, brunetti ja punapää kävivät rintauintikilpailun Englannin kanaalin yli. Brunetti voitti, punapää tuli toiseksi ja piiitkän ajan kuluttua tuli blondi maaliin.
- En haluaisi vaikuttaa huonolta häviäjältä, blondi sanoi, - mutta epäilen, että nuo kaksi käyttivät käsiään.

Quick Reply

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview