Keräilläänpäs vitsejä vol.2: Jämävitsien kaatopaikalla

Started by peter, Sun 16.01.2011 13:52:11 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Ledskukkuu

Parempi myöhään jos ei silloinkaan.

Ki-Ho

Sattuipa sopivasti lasten leikkipuiston vieressä olemaan ravintolan kesäterassi.
Sieltäpä oli pienokaisiaan ulkoiluttavien isien mukava seurata jälkeläistensä touhuja samalla olutta siemaillen.
– Tuo meidän poika on aika etevä. Se osaa jo lukea ja laskeakin, yksi isistä kehuskeli ja huusi varmemmaksi vakuudeksi jälkikasvulleen:
– Mikko! Paljonko on kuusi plus kuusi?
– Kaksitoista, kuului tomera vastaus.
– Aika hyvin tuon ikäiseltä, vähän pienemmän pojan isän oli pakko myöntää.
– Eikö sinun poikasi vielä osaa laskea? Mikon isä uteli.
– Ei onneksi.
– Miten niin onneksi?
– No kun mennään kotiin, äiti kuitenkin kysyy heti, montako olutta isä otti, eikä poika osaa laskea kuin kolmeen.

=Siru=

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

IsoPahaJolppi

Mitä yhteistä on savolaisella pitkäaikaistyöttömällä ja savolaisella seksuaalivähemmistömiehellä?

Molemmat ettii mukavoo hommoo....
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

Kiljutron

Quote from: IsoPahaJolppi on Wed 10.06.2015 14:20:32 (UTC+0300)
Mitä yhteistä on savolaisella pitkäaikaistyöttömällä ja savolaisella seksuaalivähemmistömiehellä?

Molemmat ettii mukavoo hommoo....
:psylach:

Ledskukkuu

Parempi myöhään jos ei silloinkaan.

Kastori

=Juku=

Me first (rules of traffic)

=Juku=

Mikko ja Matti olivat kärähtäneet huumeiden myymisestä.
Vankilatuomio uhkasi, mutta poikien nuoren iän takia tuomari antoi heille epätavallisen mahdollisuuden hyvittää tekonsa: "Jos saatte viikossa vähintään 20 nuorta jättämään huumeet, pääsette ehdollisella tuomiolla."
Pojat olivat tietysti innoissaan annetusta mahdollisuudesta ja rupesivat heti töihin. Viikon päästä pojat palasivat kuultaviksi.
Tuomari: "No, onnistuiko käännytys?".
Mikko: "Sain 27 käyttäjää lopettamaan!"
Tuomari: "Miten se onnistui?"
Mikko: "No, mulla oli tällanen graafinen esitys: Piirsin ensin isonympyrän ja sanoin, että tässä on sun aivokapasiteetti, kun et käytä huumeita. Sitten piirsin paljon pienemmän ympyrän ja sanoin, että tässä on sun aivokapasiteetti, kun huumet on muutaman vuoden tappanu aivosoluja!"
Tuomari: "Hienoa! No, entä sinä, Matti?"
Matti: "Sain 71 käyttäjää käännytettyä!"
Tuomari: "Ei voi olla totta! Miten se tapahtui?"
Matti: "No, mulla oli vähän saman tyyppinen graafinen esitys, mutta mä piirsin ensin pienen ympyrän ja sanoin, että tässä on sun persreikäsi ennen vankilaa..."

Me first (rules of traffic)

Quick Reply

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview