Keräilläänpäs vitsejä vol.2: Jämävitsien kaatopaikalla

Started by peter, Sun 16.01.2011 13:52:11 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

=Juku=

Hyvin vanha pariskunta oli pitänyt hienostuneen päivällisen juhliakseen 75-vuotishääpäiväänsä. Vanha mies nojautui eteenpäin ja sanoi pehmeästi vaimolleen:
- Kultaseni, on jotain, jota minun täytyy kysyä sinulta, kun se on aina vaivannut minua, että meidän kymmenes lapsemme ei ole muistuttanut muita lapsiamme.
Nyt haluan vakuuttaa sinulle, että nämä 75 vuotta ovat olleet ihanimmat kokemukset, mitä olen voinut toivoa ja sinun vastauksesi ei voi ottaa sitä kaikkea pois, mutta minun täytyy tietää, onko hänellä eri isä?
Vaimo painoi päänsä kykenemättä katsomaan miestään silmiin, hän oli hetken hiljaa ja sitten tunnusti: - Kyllä. Kyllä hänellä on.
Vanha mies oli hyvin järkyttynyt, todellisuus siitä, mitä hänen vaimonsa oli tunnustanut, löi häntä kovemmin kuin hän oli odottanut. Kyynel silmässään hän kysyi:
- Kuka? Kuka hän on? Kuka on isä?
Taas vaimo painoi päänsä kykenemättä sanomaan ensin sanaakaan, yrittäen kerätä rohkeutta kertoakseen totuuden miehelleen. Sitten viimein hän sanoi: - Sinä.

Me first (rules of traffic)

=Siru=

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Ledskukkuu

Parempi myöhään jos ei silloinkaan.

Ledskukkuu

Parempi myöhään jos ei silloinkaan.

=Siru=

paavo

Tyttö kysyi isältään miksi linnut kuolevat jalat ylöspäin? isä sano että jumalan on helpompi vetää ne taivaaseen. tyttö seuraavana päivänä, -isä oli lähellä ettei menetetty äitiä. isä kysy kuinka niin, tyttö vastasi että kuulin kolinaa ja menin katsomaan, niin äiti oli sängyllä jalat kohti kattoa ja huusi "hyvä jumala minä tulen" ja jos postimies ei olisi ollut häneen päällään estämässä, niin ei olisi nyt enää äitiä :D

Quick Reply

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview