News:

Apachefoorumi Twitterissä:
https://twitter.com/apachefoorumi

Main Menu

Keräilläänpäs vitsejä vol.2: Jämävitsien kaatopaikalla

Started by peter, Sun 16.01.2011 13:52:11 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

=Juku=

Me first (rules of traffic)

paavo

Jänis, orava, siili ja etana pelasivat pokeria ja joivat kaljaa, kuten tyyliin u...sein kuuluu. Parin tunnin pelailun jälkeen juomat loppuivat ja kortilla arvottiin, kuka lähtee hakemaan lisää lähikaupasta. Noutajan rooli osui etanalle.
Etanan lähdettyä kaljan hakuun muut yrittivät kuluttaa aikaa ja alkoivat viimein tuskastua: "Missä hitossa se kaveri viipyy?" "Tässähän kuollaan kohta janoon!"
Eteisestä kuului etanan närkästynyt ääni: "Jos siellä ruvetaan vittuilemaan niin mä en lähde ollenkaan!" 😂😂😄

Ledskukkuu

Parempi myöhään jos ei silloinkaan.

=Siru=

Ykdessä leffassa oli tämä:

Olivat tulevat lääkärit kuuntelemassa proffan luentoa. Yks etupenkissä istuva sanoi: Professori, teillä taitaa olla peräsuolikuumemittari korvan takana.
Proffa siihen, no niinpäs onkin mutta kenes hanurissa lienee minun kynä.
Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

=Juku=

=Juku=

=Juku=

Olimme pukeutuneet ja valmiit lähtemään kutsuille. Yövalo ja puhelinvastaaja olivat päällä, peitimme papukaijan häkin, ja laitoimme kissan takapihalle. Soitimme taksin, joka saapuikin pian. Avatessamme etuoven kissa livahti sisälle. Emme halunneet kissan olevan sisällä, koska se yritti aina jahdata papukaijaa. Juoksin kissan perässä yläkertaan. Vaimoni meni jo taksiin. Hän ei kuitenkaan halunnut taksinkuljettajan tietävän, että talo olisi tyhjänä, niinpä hän sanoi miehen tulevan pian. "Hän meni vain sanomaan hyvää yötä äidilleni." selitti vaimoni. Pääsin taksiin parin minuutin kuluttua. "Anteeksi, että jouduitte odottamaan" sanoin kuljettajalle, "mutta se typerä narttu oli piilossa sängyn alla. Jouduin ronkkimaan sen pois sieltä hiilihangolla. Se yritti vielä karata, mutta sain onneksi kiinni niskasta. Sitten minun oli pakko kääriä se huopaan, ettei se raapisi minua. Mutta onnistuin lopulta raahata sen niskaperseotteella alakertaan, heitin takapihalle ja suljin oven!" Tässä kohdassa taksi törmäsi parkkeerattuun autoon.

Quick Reply

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview