News:

Apachefoorumi.net
Sielussani on mursu...

Main Menu

Pyykit unohtuivat koneeseen taas

Started by Pokerface, Mon 31.01.2011 22:09:02 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

=Siru=

^ me osallistutaan aika tasapuolisesti kotitöihin. Mä jopa olen saanut avokin auttamaan siivoushommissa. Se tekee myös tarvittaessa ruokaa. Ja mä auttelen talon kunnossapidossa (remontit). Autoja ja muita tekniikan vempaimia en ole kuitenkaan opetellut huoltamaan/korjaamaan.
Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Örtzi

Yleensähän tuo menee niin, että äijän pitäis siivota, kokata, tiskata, pestä pyykki jne. siinä kuin naisenkin. Sitten äijälle tulee siihen päälle vielä kodin remontit ja kunnossapito, autot, puiden teko, nurmikon leikkuut, lumenluonnit, jne..
Ja jollei äijä siivoa ja tiskaa etc. niin on täysi vätys paska. Mä olen ilmoittanut, että sillä hetkellä kun mun panosta aletaan tarviimaan siivoamiseen jne, niin rouva on hyvä ja huoltaa autonsa. Ja leikkelee nurmikot, jos tuolla mun 4 leikkurista kasaamalla onnistuu ja jollei onnistu, niin menee ja ostaa oman. Sama koskee polttopuiden tekoa, siitä vaan Partneri kouraan ja mettään. Ja samallalailla kai se kirveskin kädessä pysyy, kun toistakymmentä mottia hakkaa.  ::smoke
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.

NaiNeN

Entäs sitten kun ukko on semmoinen ettei húolla sitä autoakaan tai huolehi kodin "kunnostustöistä" lupauksistaan huolimatta. Eikä silti kokkaa tahi siivoa  ::smoke
Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.

nyyyps

Met olemma täällä niin tyhmiä perseidealisteja, että tehemmä yhessä niitä autoremonttia ja siivoamisia.

Mitä nyt ku on ollu vointi niin heikko niin mie rehellisesti sanottuna olen ollu se paskalahna joka ei edes omia jälkiään saa siivotuksi.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Milla Makia

Quote from: Xan on Mon 07.02.2011 08:03:32 (UTC+0200)
^  mä luulen et mun kaverilla on kans samantyyppinen juoni. Tää tapaus muka uskottelee et värilliset ja vaaleet aatteet vaan jotenkin vahingossa sekaantuu samaan koneelliseen.
Jos vuonna 1918 punaset ja valkoset olisivat tajunneet laittaa aatteensa samaan pesukoneelliseen, niin me oltais tänä päivänä onnellisen vaaleanpunainen homokansa.  ::lsmoke
Kyllä nykyaikana on tuo nuoriso kummallista. Kaiken maailman nuppipäitä. Suru puserossa huudattavat rokkenrolli musiikkia. Pitäisi hävetä.

nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

NaiNeN

Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.

nyyyps

Minoon ratkassu tuon valko- ja kirjopyykin ongelman sillä, etten osta mitään valkoista, niin kaiken saa surutta pestä samassa. :jepso:

NaiNeN

Mie jostain syystä suosin pukeutumisessa nykyään vaaleansinisiä paitapuseroita  ::smoke

nyyyps

Tee källi ja kommunistinpunanen mirri kaulaan. :psp:

Ja se sopivan mittanen hame. :psp:

Quick Reply

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview