News:

Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.

Main Menu

Selibaatti

Started by setä samuli, Wed 28.06.2006 17:41:06 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jiidee

Hyvä susi, jos alkaa panettaa niin tehdään vaikka vatsalihasliikkeitä tai käydään lenkillä...siitä tulee mahtava olo. Punnerruksetkin käy.
Vääksyn ukkomiesyhdistys & Reilu kerho ry tarjoaa ilmaisen mammografian ( :oho: )

Susey

Mutta sitten menee koko päivä vatsalihasliikkeitä tehdessä, punnertaessa ja lenkkeilemässä :parku:

jiidee

No vähän ajan päästä huomaat kuinka naiset alkaa parveilla ympärillä, sitten on aika lopettaa...  :jepso:
Vääksyn ukkomiesyhdistys & Reilu kerho ry tarjoaa ilmaisen mammografian ( :oho: )

Susey

Hanzuu

Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

Susey

Jepjep! ::hihsmoke

Tulipa tässä muuten mieleen, ei kenelläkään ois sellaisia 5-10 kg käsipainoja myynnissä? Ei jaksais Citymarkettiin asti ähräytyä ::hihsmoke

Hanzuu

Meidän painosarja on hiukka painavampi,taitaa olla 20kg,vaikka saahaan siitä liikoja pois  ::hihsmoke

jiidee

Quote from: Susi on Mon 17.07.2006 10:12:21 (UTC+0300)
Jepjep! ::hihsmoke

Tulipa tässä muuten mieleen, ei kenelläkään ois sellaisia 5-10 kg käsipainoja myynnissä? Ei jaksais Citymarkettiin asti ähräytyä ::hihsmoke

Mulla on sellaset, en nyt muista kuinka monen kilon, mutta joskus imuroidessa olen niitä siirrellyt. Postissa lähettäminen tulee kalliimmaksi kuin niiden ostohinta. Osta ehdottomasti kromisella tangolla, se on komee.

Susey

Hanzuu

Taida sudella itselläänkään massaa löytyä paljon 20 yli  :lach:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview