News:

Apache Discord:
https://discord.gg/P5uVQ9UH3j

Main Menu

Suden runkkupalsta

Started by Susey, Wed 28.06.2006 17:44:56 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jiidee

Uskoo mitä haluaa, oon myös hyvä kertomaan tarinoita  :lach:
Vääksyn ukkomiesyhdistys & Reilu kerho ry tarjoaa ilmaisen mammografian ( :oho: )

Susey

Keksimään vai kertomaan? :think:

Ei saatana, sattui tuossa yks päivä pieni vahinko. Olin tytön luona, ja juuri kesken suikkiinoton huusi tytön äiti yläkerrasta notta "nyt loppui se sekstailu siellä alakerrassa ja tyttö pyykkejä laittamaan narulle!" Eihän se oikeesti tienny, mitä siellä tapahtui mutta huhhuh.

Noh, minulla oli sitten siinä vähän niinkuin sellainen olo että ei shaatana, pakko vielä vähän hyväillä itseään kun tyttö lähti.. Noh, minä sitten otin mulkun käteen ja ajattelin vain pari kertaa eestaas vetäistä, mutta sen kaksi kertaa vetäistyä sattui sellainen pikkuinen vahinko, sotkin tytön lakanat. Prkl. ::hihsmoke Noh, eihän siinä.. Vähän ajan päästä tyttö tulee takas ja mie siellä paiton alle käpertyneenä huutelen "Anteeks!" Tyttö sitten että mistäs tuo nyt tuli, noh, sanoin sitten että sattui pieni vahinko.. Tyttö sitten katsomaan ja joka paikka ihan siemennesteissä. Ja just vaihdetut lakanat, prkl. Ei siitä sanomista tullu, naureskeli vain! ::hihsmoke

Kalikka

Meillä päin tulee poikkeuksetta aina huutoa mällityksestä. Siks yöpöydällä on wc-paperirulla valmiina käyttöön. Vaan empä mä siihen silloin pyyhi kun ei ole muija näkemässä. Lakanoille ne menee tai no mahalle ja siitä sitten mihin sattuu. Onneksi on petivaatteet sen värisiä ettei niissä erotu.

Örtzi

Siemennesteen väriset petivaatteet? Mies on pro. :lach:
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.

Susey

Ei mutta se on tosiaan tarkkaa mihin kohtaa kuviollista peittoa sitä mällit pyyhkäisee, esim. siniseltä alustalta sperma loistaa kauas. :jepso:

jiidee

Varsinkin jos puolisolla on CSI-ultraviolettivalo...  :lach:
Hmm...täältä löytyi spegmaa, onkohan tapahtunut rikos...?
Vääksyn ukkomiesyhdistys & Reilu kerho ry tarjoaa ilmaisen mammografian ( :oho: )

Susey

paavo

Kyllä vain, vaihtaessasi kättä käyt vieraissa. ::hihsmoke

Susey

sorza

Quick Reply

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview