News:

Apachefoorumi Twitterissä:
https://twitter.com/apachefoorumi

Main Menu

oo V i d e o . . . .

Started by Arto vol.2, Fri 18.02.2011 22:18:28 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

The Änes

Quote from: jem on Sat 05.03.2011 18:39:48 (UTC+0200)
jotta sä et ookkaan ihan kokonaan säälittävä tieteisnörtti.  :psp:
Kuka perkele sitä haluais :psp:

l am the bastard son - evil inborn, Satan in tip-top, from head to toe
Just look at me, sense my blitz, down riding route 666

I was born to lose but Im built for booze..

Dimmu Burger

Te ootte ihan ihme porukkaa. Arto on ainoa täysjärkinen täällä.
Kauniit naishenkilöt, ottakaa yhteyttä yksityisviestitse.

Hyvä suunnistaja ei eksy. Jos ei tiedä missä ollaan, mennään kotiin.

Njof njof :psp:

The Änes

Quote from: Lady iCola on Sat 05.03.2011 18:39:02 (UTC+0200)
Quote from: Perse-Burz on Sat 05.03.2011 18:37:02 (UTC+0200)
Quote from: Lady iCola on Sat 05.03.2011 18:34:22 (UTC+0200)
Onhan jediritareitakin olemassa elokuvissa, miun mielestä se on lähinnä tuohon rinnastettavissa  :psp:
No tätä minä juuri hain selitykselläni :jepso:

Muttakö jos minä heti kun jostain star warsin asiasta puhuttaisiin, menisin sanomaan että ei sitä ole olemassa niin mitä se kertoisi minusta :psp:
Että elät tässä maailmassa, tai sitten et mutta lääkitys on kohdallaan :psp:
Nii :psp:
Huvittavaa tosiaan on, että kaikista muista kirjoista, elokuvista tms. kun puhutaan, niin ne otetaan kirjoina. Mutta jos aletaan puhumaan raamatusta, niin siitä syntyy riita ja osa väittää että se on totta ja osa taas vihaa ja väittää että uskovaisten hölynpölyä.. Miksei se voi olla vaan kirja, on niitä muitakin yliluonnollisia kirjoja..

Tosin onhan se aina elokuvissakin ihanaa kun on se yksi tai useampi ihminen joka inttää joka asiasta, että kun on niin epärealistista..
Parastahan on ihmiset ketkä katsovat esim. jotain zombi elokuvia ja kovaan ääneen kuuluttavat, että "ei toi oo mahdollista, ei toi auto voi kestää tuollaista".. Siinä keskitytään oleelliseen asiaan :psp:

Señorita iCola

Yleisesti ottaen se että tietää pedon luvun olevan 616 on ihan yhtä tärkeä tieto elämän kannalta kuin se että Darth Vaderin valomiekan väri on punainen  :psp:

Minuakin ärsyttää tuommoiset elokuvien kommentoijat  ::osmoke
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

The Änes

Quote from: Lady iCola on Sat 05.03.2011 18:59:04 (UTC+0200)
Yleisesti ottaen se että tietää pedon luvun olevan 616 on ihan yhtä tärkeä tieto elämän kannalta kuin se että Darth Vaderin valomiekan väri on punainen  :psp:
Niinpä :jees:
Tosin, jos kyseisen kirjan pohjalta ei perustuisi uskontoa, vaan se olisi muuten vain kuuluisa kirja, niin mielipide monella tuosta olisi eri :psp:

Quote from: Lady iCola on Sat 05.03.2011 18:59:04 (UTC+0200)
Minuakin ärsyttää tuommoiset elokuvien kommentoijat  ::osmoke
Niitä kommentoijiakin ärsyttää se, eivät vaan tiedä itse harrastavansa sitä :psycho:

Señorita iCola

Kyllä mie siun pointsit ymmärsin, vaikutan kiihkokieltäjältä asiaan puuttumiseni takia   :jepso:

Joo kun jossain vanhassa Bondissa auto ajaa postilaatikon tolppaan ja räjähtää niin heti joku neropatti "ei ne tuolleen räjähdä oikeesti, mie tiijän oon nähny!!!"  :doh:

The Änes

Quote from: Lady iCola on Sat 05.03.2011 19:14:09 (UTC+0200)
Kyllä mie siun pointsit ymmärsin, vaikutan kiihkokieltäjältä asiaan puuttumiseni takia   :jepso:

Joo kun jossain vanhassa Bondissa auto ajaa postilaatikon tolppaan ja räjähtää niin heti joku neropatti "ei ne tuolleen räjähdä oikeesti, mie tiijän oon nähny!!!"  :doh:
Mä ymmärsin että ymmärsit, tahtoin vaan vängätä :hihi:

Parhainta on juuri tämä mistä mainitsinkin, eli jossain zombi leffassa tai vastaavassa yliluonnollisessa leffassa joku puuttuu just jonkun auton käyttäytymiseen tai mitenkä joku ase toimii yms.. eikä yhtään häiritse sitten se pieni yksityiskohta että leffassa on eläviä kuolleita :psycho:

Señorita iCola

Tai kun esim. Star Warsissa aluksista ja death starin lasereista kuuluu ääni avaruudessa  :psp:

Cesium

Quote from: Lady iCola on Sat 05.03.2011 19:22:12 (UTC+0200)
Tai kun esim. Star Warsissa aluksista ja death starin lasereista kuuluu ääni avaruudessa  :psp:

Mekaaninen aaltoliike vaatii välittäjäaineen :nykytaide:

jem

Quote from: Perse-Burz on Sat 05.03.2011 19:19:13 (UTC+0200)
Quote from: Lady iCola on Sat 05.03.2011 19:14:09 (UTC+0200)

Mä ymmärsin että ymmärsit, tahtoin vaan vängätä :hihi:

Parhainta on juuri tämä mistä mainitsinkin, eli jossain zombi leffassa tai vastaavassa yliluonnollisessa leffassa joku puuttuu just jonkun auton käyttäytymiseen tai mitenkä joku ase toimii yms.. eikä yhtään häiritse sitten se pieni yksityiskohta että leffassa on eläviä kuolleita :psycho:
siinä zombileffassakaan ei tartte tehdä pumppuhaulikolla kolmea kertaa latausliikettä jos ei oo ampunu kertaakaan, siinä samassa haulikossa ei liioin taida olla 50 panoksen putkea.  :psp:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview