Yleistä keskustelua tietokoneista ja niiden komponenteista

Started by ukko, Thu 07.04.2011 09:15:37 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kastori

onse ainkin toiminu jo joka reiässä mihin olen tuota testannu.. pikkusen lommoa oli pellin reunoissa mutta siksi se varmaan niin halpa olikin.. 4/5..

Ledskukkuu

Quote from: Castoreum on Fri 06.02.2015 23:25:27 (UTC+0200)
onse ainkin toiminu jo joka reiässä mihin olen tuota testannu.. pikkusen lommoa oli pellin reunoissa mutta siksi se varmaan niin halpa olikin.. 4/5..
::osmoke
Parempi myöhään jos ei silloinkaan.

Susey

paavo

Ihme ja kumma miten hyvin tää kone on toiminut.
Vuosi sitten kasattiin mun töistä tultua pojan kanssa suht kiireellä ja heti tulille.
Hyvin on pelannut.

paavo

En ollut koskaan kasannut ja poikakin vaan kerran oman koneensa, kaverin kanssa joka osaa hommat.
Itse otin omatoimisen pikakurssin netissä kahdessa viikossa.. näillä eväillä hommiin.
Luotin mä tuohon koska on näissä asioissa tarkka ja omaksuu asiat heti. :jees:

nyyyps

@Susey
Pulikka toimii.
:good:

Hassuinta oli, että kone olisi pitänyt kytkeä verkkoon, jotta sen pulikan olisi voinut asentaa että koneella lopulta olisi päässyt verkkoon. :psp:
Tokihan sai ladattua asentimen sille, mutta oli kyllä ensin semmonen olo että mitä hupsua. Minun pitäis päästä ensin verkkoon päästäkseni verkkoon. SIIS IHAN TOSI HASSUA! Mulla vähän semmonen hymy tuli siinä ja vauva.fi-keskustelupalstoille lähteä kysymään että mikä järki nykymaailmassa ees on.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Quick Reply

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview