Yleistä keskustelua tietokoneista ja niiden komponenteista

Started by ukko, Thu 07.04.2011 09:15:37 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jta

Joo noita kuitenkin saa kohtuu edullisesti. Olikohan tuo jossain 30 euron kieppeillä mikä mulla tuolla laatikossa on ja siinäkin tuo hdmi löytyy. Muuten ihan hyvä näyttis peruskäyttöön vaan ei mahtunu olemaan kunnolla tuolla mun media koneessa vaikka oli matala profiilinen niin jäi sitten käyttämättömäksi.

Kastori

Ledskukkuu

Kumpikin tuijotetaan toisiamme hiljaa, samalla näyttiksen vaihtaessa omistajaa. Juomme kahvit puhumatta mitään ja laitamme näyttiksen paikoilleen, toteamme että se toimii. Molemmat nyökkäämme hyväksymisen merkiksi, kassen samalla ojentaessa 20e setelin minulle. Poistun asunnostasi ja suuntaan kohti haaparantaa kun sillä puolen suomea kerta olen. Yhtään sanaa ei vaihdettu koko vierailun aikana.

:psp:
Parempi myöhään jos ei silloinkaan.

Kastori

Quote from: jta on Sat 17.10.2015 09:33:28 (UTC+0300)
Joo noita kuitenkin saa kohtuu edullisesti. Olikohan tuo jossain 30 euron kieppeillä mikä mulla tuolla laatikossa on ja siinäkin tuo hdmi löytyy. Muuten ihan hyvä näyttis peruskäyttöön vaan ei mahtunu olemaan kunnolla tuolla mun media koneessa vaikka oli matala profiilinen niin jäi sitten käyttämättömäksi.
Hitokseen täällä ei oikeen ole kohtuuhinnalla myyviä komponenttikauppiaita..

Jos samalla olisi hankkinu SSD:n.. :okahvi:
Vai onko noissa jokin että tarpeeksi vanhat emot ei tue.. ::osmoke

Kastori

Quote from: Hepskukkuu on Sat 17.10.2015 09:40:17 (UTC+0300)
Kumpikin tuijotetaan toisiamme hiljaa, samalla näyttiksen vaihtaessa omistajaa. Juomme kahvit puhumatta mitään ja laitamme näyttiksen paikoilleen, toteamme että se toimii. Molemmat nyökkäämme hyväksymisen merkiksi, kassen samalla ojentaessa 20e setelin minulle. Poistun asunnostasi ja suuntaan kohti haaparantaa kun sillä puolen suomea kerta olen. Yhtään sanaa ei vaihdettu koko vierailun aikana.

Toivottavasti alastomuus ei vaivaannuta..

jta

No jos tässä 10 vuotta vanhassa emossa ssd toimii... Täyttä hyötyähän tällä ei irti saa mutta toimii kuitenkin nopeammin kuin tavallinen kovo.

Quote from: Hepskukkuu on Sat 17.10.2015 09:40:17 (UTC+0300)

:lach: Voin kuvitella tilanteen. Isoin ääni mitä koko tapahtumassa kuuluu on se seinäkellon raksutus.

Kastori

Eli luettelempa huvikseni tähän alle lauantaisin aukiolevat tietokoneliikkeet:
-
-
-

Kastori

KH

Ei taia olla paljo vaihtoehtoja. ::osmoke

E: Nii kassella ei tainnu olla ku netin selailuun se kone? :think:
Quote from: paavo on Mon 10.11.2014 15:54:29 (UTC+0200)
Maailma tuhoutuu omaan mahdottomuuteensa näiden idioottien ansiosta.

Quick Reply

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview