News:

Jätä aivosi narikkaan, ja astu peremmälle :moi:
Apachefoorumi ei vastaa narikkaan jätetyistä aatteista.

Main Menu

oo SWE caves 2011

Started by liinalaani, Wed 15.06.2011 20:38:00 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

=Juku=

Me first (rules of traffic)

paavo

Ne osaa kyllä hankaloittaa viettoman kansalaisen elämää :jees:

Löylyttäjä

Quote from: liinalaani on Fri 16.03.2012 00:30:34 (UTC+0200)
- Löylyttäjä, kyllä asiasta ilmoitettiin toki etukäteen useissakin paikoissa. Niin foorumeilla , seutukunnan ilmoitustauluissakin. Lisäksi 311 tapahtuma on tulossa jokavuotiseksi.) . . Toki oma vaikeutensa on saada asiallista materiaalia läpi maailman korruptoidumman SUPO POLIISImuurinne..
Tässä triidissä en ainakaan huomannut  :think:
Noo, ehkä ensi kerralla sitten :psp: Terveisiä Vesalle ja Labbyseen :psp: :psp:

liinalaani

Alle 150MeV tehoissa ei vapaudu mesoni-ioneja. Nukleodilukumäärä pysyy silloin vakiona. Absoluuttinen konfiguraatio.
Kemiallinen reaktio, jossa kaksi reagoivaa molekyyliä, ionia tai radikaalia reagoi muodostaen ... Atomi, molekyyli tai ioni, joka voi vastaanottaa elektroniparin.

liinalaani

- Ai hankaloittaakko vain?!! EI kyllä niilläSUPO:lla on i h a n  ehta kiima vaan tappaa!!... Tässä foorumissa on nin paljon Vuojoen ydinammattirikollisia, että tämä juttu itse oikeutetusti kuuluukin juri tännen, d e f e n l y s t i ..

SUPO:n GBS MURHISTA.

Kun 02.03.2012 Ajelin iltaa kohti Forssasta Helsinkiin. En todellakaan vielä silloin uskonut, saati tienyt miten valtavan murhanhimon olemukseni Vuojoen ydinosastossa olin kyennyt ydinpaljastuksineni herättämään. Luulin vielä siloin, ettei Suomessa POLIISI harrasta suoria murhia. Ai kuinka väärässä olinkaan! GBS paikantimeni kaapattiin ensimäisen kerran kun olin lähestymässä Kehä III ramppia. Linjaliikenne laitteestani katkottiin ja minua alettiin ajaa ohi Kehä II ja Kehä I tien. Kaltaiseni ummikko Helsingin vilkaaimpaan perjantairuuhkaan väärin ajatettuna. . .  No selvä murha aie oli kyseessä! Huomasin eteeni kiilanneen A- 300 MC sotilasdiblomaattiauton, jonka takalaatikosta olivat häiriösingnaalia ajattaneet. Siinä oli sydänkierrokset kovilla kun kurvasin Kehä I kovimpiin ruuhkaliikennejonoihin t ä y s i n valmistautumattomana! Ei naurattanut kyllä milliäkään suunistaa pelkällä auringon suuntimilla koko Helsingin läpi sitten yhtään.

Vasta kun sain ensimmäiset Porvoon suunnan näyttävät kyltit silmiini, saatoin edes aavistuksen huokaista. Tässä vaiheessa silminnähden pettynyt onnettomuuttaan ilman jäänyt edessäni oleva ydinturvaosaston auto kaartoi pois edestäni. Samalla GBS palautui myös. Tässä lyhykäisyydessään 2 ensimmäistä tappoyritystäni. Mutta lisää tuli, koska SUPO haki tappojaan kaikin kalustoin seuraavan viikon kanssani. Tässä vaiheessa aloin oivaltamaan mikä oli homman juju ja meininki. Kävimme koko viikon 10 luokkaa 3kpl eri kertaa Helsingissä. Koska Vesa tunsi seudut ja opetti minuakin ajamaan koko ajan . Ei huomatkaa.. a i n o a a k a a n  GBS virhettä koko viikona! Vaikka palloilimme Loviisa- Porvoo- Helsinki- Eduiskuntatalo järeimmissäkin ruuhkisa. Tämä on selkeä paljastus mitä myöhemmin tapahtui.

Purin hammasta, puhaltelin rattini takana sormet valkeina ajaen mutta opettelin sitkeästi Vesan ajo- ohjein helsinkiajotaitojani. Koska 100% varmaksi tiesin IAEA:n ja SUPO:n odottavan seuraavia tappoiskujaan! Enkä todella opetelut turhaan. Nimittäin kotiin lähtiessäni 12.03.2012 SUPO Vuojoki teki jo kaikkensa! Kaikkensa ja v a i n tappaakseen! Heti jo Loviisasta Porvoon keskustaan minulle outoon kaupunkiin totäillessäni, tullessani GBS kaapattiin taas! En odottanutkaan, että jo taas Porvoosta lavastettiin onnettomuusaluettani. Mutta POLIISIT olivat sitkeitä. Sielä ensin laitteen singnaalit tutusti vaan estettiin. Se mistä häiriöt koneeseen täällä annettiin ei auennut. Mutta yksisuuntaiseen katuun yrittivät ajattaa minua jo sielä myös!

Lisää vääriä osoitetietoja alkoivat syöttää ohi ajokohteitteni. Näppärää näppärää ja veristä mutruilen tuumailin. No onnekseni sain ulkopuoplisilta autoilijoiltakin vinkin joka pelasti henkeni näissä 2 eri kolarointiyrityksissä sielä. Mutta mutta. Olin nyt 100% varma myös siitä että tektonisia, killegneissikallioisia Salpausselkäharjuja noukkiva ajotapani ruokkisi SUPO- tappo- ohjeita taas Helsinkiin tullessani. Ou jee, näin kävikin! En yllättynyt enää yhtään. Kehä III  kohdalla ajokoneeni kaapattiin tappamistarkoituksiinsa jälleen kerran tutun kriminaalisti. Nyt olin JO niin leipääntynyt, että osasin kääntyä Kehä III kohdalta vaikka Supo vaatimalla vedätti jotain ihan muuta ja tappavammaksi koettua reitityksiään. Pian kun huomasivat, etten totellut konettaan SUPO heitti Garminiini moottoritielle likimain U- käännöksen vastakkaissuuntaan yksisuuntaiseen ramppiin lenosta!

Pettymys oli tietysti viranomaisille suuri kun sateliittiseurantani ilmoitti, etten ottanut kuuleviin korvinsa. Vielä kerran koettivat sitten
ajattaa minua myös pois kallioleikkauksia katsomasta sisemmälle SUPO:n omimmille liikennekuoleman kentilleen. Ei autanut sekään. vaan pysyin lujasti matkalla Muurlaan ja turvaan Turun moottoritielle. Laskin että GBS- laitteistooni syötettiin luokkaa 7 erilaista tapon ja suoran likenneonnettomuudeksi lavastettua murhan poliisiyritystä viikon aikana.! Aika hurja luku muuten. En tiedä montako tuhatta vastaavaa tappoa ovat saaneet IAEA:n ydinturvaosastoissaan läpi. Mutta esim. USA:n tapaus Silkwoodissakin lopulta juuri lavastettu auto- onnettomuus tekaistiin ydinsalaisuuksien vuotajan kohtaloiksi. Muta Luoja oli minulle suosiollinen. Ihme ja kumma, 7 SUPO:n tappoyritystäni kuivuivat kokoon.

jem

Handuusi

Quote from: jem on Sat 17.03.2012 07:49:51 (UTC+0200)
ne lääkkeet..  :facepalm:

Ja tällä kertaa vahvat....  :jees:
Garmin ei toimi niin joku yrittää tappaa, voi vittu näitä juttuja...
Before you can see the light, you must die.

Atomisaattori

Eli joka kerta kun navigaattori sekoilee ohjeidensa kanssa, voin syyttää siitä jotain tiedustelupalvelua  :psylach:

Mikä ihme on A- 300 MC sotilasdiplomaatti ??

Kannattaa arton luottaa vaan paperikarttoihin ja tienviittoihin  :psylach:

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

Handuusi

Quote from: Liekki on Sat 17.03.2012 08:40:54 (UTC+0200)
Eli joka kerta kun navigaattori sekoilee ohjeidensa kanssa, voin syyttää siitä jotain tiedustelupalvelua  :psylach:
Tietysti, jos A.Lauri näin sanoo.  :jees:

Mikä ihme on A- 300 MC sotilasdiplomaatti ??

Supon oma prätkäjengi?   :think:

Kannattaa arton luottaa vaan paperikarttoihin ja tienviittoihin  :psylach:

En kyllä lähtis sillonkaan kyytiin....
Before you can see the light, you must die.

Atomisaattori

Toisaalta, jos on noin sekaisin, niin ainakin elämä on mielenkiintoista kun jo pelkän navin sekoaminen saa tuommoisen agenttidekkarin pyörimään kupolissa.

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview