News:

Apachefoorumi.net
Kuin kupillinen tuoretta spermaa.. etova, lämmin ja täynnä elämää.. 

Main Menu

oo SWE caves 2011

Started by liinalaani, Wed 15.06.2011 20:38:00 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

paavo

Olen todella onnellinen muutostani pois Lohjanharjun alueelta tänne turvalliselle savimaalle.
Savi on hyvä eriste kaikelta pahalta.
Iltaisin nukkumaan käydessämme peitän eukkoni ja lapsen saveen, viimeiseksi kippaan päälleni kattoon asentamastani
kuupasta suojaavan savikerroksen.
Se on myös hyväksi säteilyn runtelemalle iholleni.

Olen myös kerännyt savea autooni, sen avulla voin liukastaa tien SUPON tappajia vastaan.

Atomisaattori

:psylach:   :psylach:

Hieman jäi noista Arton horinosta epäselväksi. Mitä ne Lohjanharjun harjut on, jollei sitä hiekkaa ??

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

Handuusi

Quote from: liinalaani on Fri 23.03.2012 21:20:05 (UTC+0200)
Niinpä niin GTK laskeskeli näissä kyseisissä laavatektoniikoissa mitassamme totaalisen uskomattomia 16km liikuntasuman piirtojälkiä. Kuulitte oikein 16km! Ja kun 8m siirros on aina 8 Richterin maanjäristys, niin tuottaa uskomattomat 2 000kpl 2004 tsunnamin luokkaista maanjäristysnytkähdystä k e s k e l l e  Suomea!

Ja Artsi on taas kerran hyvä ja laittaa sen linkin noihin GTK:n laskelmiin.
Jos ei tule, ota edes ne pillerit.

Vitun sekopää....  :arto:

Quote from: liinalaani on Fri 23.03.2012 21:20:05 (UTC+0200)

Loviisan ja Muurlan tektonilaavaharjuista kirjoittamaani vastauksia Aamulehden Fukushimapäivän blogissani:

Jäsenen tiedotTervetuloa! Mikä on nimesi?
O-P Isomäki
Minä vuonna olet syntynyt?
1947
Kerro lisää itsestäsi!
Olen pääkaivosgeologi (eläkkeella), yli 35 vuoden kokemus suomalaisesta kaivannaisteollisuudesta ja malminetsinnästä.

Olli-Pekka Isomäki kommentoi_ 49 minuuttia sitten Poista kommentti
Mutta koska muitakin saattaa asia kiinnostaa, ja suoraan kysytään. Kun olen kolmisenkymmenetä vuotta ollut mukana tekemässä tunneleita suomalaiseen kiinteään kallioperään, katson siitä jotakin tietäväni.

Etelä-Suomen kallioiden kivilajit ovat vanhoja, 1700 - 1900 miljoonaa vuotta, kiteisiä kivilajeja, suurelta osin gneissejä, mm. erilaisia suonigneissejä, joita annalampikin hyvin kuvaa, teksteissä ja kuvissa. Lisäksi on graniitteja ja muita syväkiviä.

Etsin ton sun blogis aamulehdestä, ja kommentit menee oikeasti näin:

QuoteOlli-Pekka Isomäki kommentoi_ tiistaina
Pari lainausta: "Ajelin päivän mittaan Loviisa, Porvoo, Helsinki, Muurlan moottoritietunnelit, Aura." ja "Ettei väitetyt harjut sen enempää Loviisassa, Porvoossa, Helsingissä, kuin ennen kaikkea Lohjan, Muurlan, Turun kallioleikkauksissa ollut n ä h n e e t k ä ä n  mitään hiekkaharjuja! Alueet olivat erittäin rajujen tektonisten toimintojen raunioittamia tulivuorien poimujonoja! Hyvänen aika sentään, umpikiveä harjut oli."
Ammattigeologiksi itseään tituleeraava henkilö, "Anna tahi Lauri", joka ei erota kalliota hiekkaharjusta menettää lopunkin uskottavuutensa. Siitä taas seuraa, että voidaan katsoa muukin höpinä jonnin joutavaksi.

ja...

QuoteOlli-Pekka Isomäki kommentoi_ tiistaina
Herra tai Rouva "annalampi", ei ole minun tai suomalaisten geologien vika, jos et usko tosiasioita, vaikka itse näet.

Onneksi et ole taas muokannut tekstiä oman pääsi mukaan....
Before you can see the light, you must die.

Atomisaattori

Artoboi ajanut Turun moottoritien tunneleissa, jotka on porattu peruskallioon.
Ne hiekkaharjut menee aivan jossain muualla kuin Karnaisissa  :hahaa:

Pässi ei tunnista harjua kangasmetsästä :hahaa:

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

Susey

Vittu mikä jätkä. Tuon sivun ekan postauksen piirustuskin on ite tehty koska faktoja vaan ei vittu ole. Miksei tällainen mentaalitapaus ole lukkojen takana :toktok:

liinalaani

Japanin TV haastattelua

Joo  tosiaan olin juuri illalla kello 18:00 ja tänä päivänä 25.03.2012 tapaamassa jälleen Japanin TV:n henkilöstöä. Olivat tosiaan tulleet Suomeen. Kuinka ollakkaan olivat ilmeisesti tutustuneet Fukushima theorema videooni, tai jotain tällaista. Mutta yhtä kaikki halusivat tavata maamme tunnetuimman kvanttiydinfysiikan ammattiosaajan Eurajoen kirkonkylässä.

No joo asiasta tiedusteltiin sopien paikat lankapuhelimella reipas tunti ennen lähtöäni. Tuskin mua tunteville yllätys, että jälleen kerran Vuojoen sikaniskapoliisit olivat laittomasti. Niinpä tietty salakuunnelleet maamme ehdottomasti pelätyimmän puheluni. Kun 18 paikkeilla kurvasin sovitulle parkkipaikalle. Olivat "invalidipoliisien poikaparit" mua odottamassa härskisti tosi provosoiden siis invapaikallaan. Kuten toisaalta Vuojoen poliisille kuuluu sopia. Heti mut nähtyään lähettivät ilmoituksen sisäministeriölle, että olin laskelmoidusti paikalla.

No haastattelu toimi ihan jesh. NHK oli siis Japanin pää TV:n porukat haastattelemassa pakussaan. Ihan nuorehkoa porukkaa, kolme miestä ja nainen. Joka osasi muuten ihan hyvin suomeakin yllätyksekseni. Eli hyvin olivat kuulolla kun aloin vapaatyyliini kertoilla Olkiluodon tektoniikoista. Metaanikaasuklatraateista räjähdyksineen Olkiuluodolla. Säteilystä TVO:n savupiipuissa lennosta kappuroiksi kiehuneista linuista. Niin ja tietysti USA:n agenttien Sveitsin tileilleen hylkäämiäni vaikenemisrahojakaan unohtamatta. Oikein olivat tyytyväisiä tapaani esittää asiat. Juuri kuten on ja olen i t s e  ne kaikki nähnyt.

No kuten tapaan kuuluu musta POLIISIEN Volvo seurasi takapuskurissani koko paluumatkan 17km kotipihalleni asti. Ai että olipahan taas sisäministeriön Vuojoen paskalakkien seurankipeys tiivistä. Volvossa muuten oli v a i n yksi paskamaha vaan. lieneekö budjetti tiukentunut vai mitä?. . Jatkostani en kerrokkaan tähän enempää. Ettei SUPO- pellet heti kaikkea tiedä ilmaiseksi.

Jaa niin lisää videoitani ineen:

Styrge ja yotube
löytyy  lisää videoitani näiden lisäksi tusinan verran:
Tuttu eväsretki olkiluodossa 1 ja 2

http://www.youtube.com/watch?v=Wlqrg1zieP0

http://www.youtube.com/watch?v=lMIudvss5V8

http://www.youtube.com/watch?v=H56_rtQezrM
Minä ja Majaneva
http://www.youtube.com/watch?v=X3iuLxfGp-8&feature=related
Vesivoimalaesittely
http://www.youtube.com/watch?v=2lwjyXYUrtE&feature=related
Olkiluodon haastattelu
http://www.youtube.com/watch?v=C7Ex6jv9T0o&feature=related

jem

Handuusi

Quote from: liinalaani on Sun 25.03.2012 23:49:33 (UTC+0300)
Japanin TV haastattelua

Joo  tosiaan olin juuri illalla kello 18:00 ja tänä päivänä 25.03.2012 tapaamassa jälleen Japanin TV:n henkilöstöä.

Ai että Japanista asti tultu sua haastattelemaan?  :rofl:
Sinä et ole eläissäsi edes tavannut yhtään japanilaista.
Jos voit tuon "haastattelun" todistaa, tee se.

Quote from: liinalaani on Sun 25.03.2012 23:49:33 (UTC+0300)
NHK oli siis Japanin pää TV:n porukat haastattelemassa pakussaan. Ihan nuorehkoa porukkaa, kolme miestä ja nainen. Joka osasi muuten ihan hyvin suomeakin yllätyksekseni.

Esittävät tietysti tuon haastattelun Japanissa suomeksi, vai osaatko nyt jo japaniakin vaikka edes englanti ei taivu?
Before you can see the light, you must die.

paavo

Betonishamaani

No perkele meillä on sitten kansainvälinen julkkis :jippii: Ja vielä veljeskansan keskuudessa suosittu :dance2:
Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview