News:

Jätä aivosi narikkaan, ja astu peremmälle :moi:
Apachefoorumi ei vastaa narikkaan jätetyistä aatteista.

Main Menu

Työpaikkasi merkitys elämässäsi (paavo ei saa osallistua keskusteluun)

Started by Pokerface, Wed 15.06.2011 22:05:37 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Pokerface

työ on kyllä sitä mitä olen halunnut lapsesta asti tehdä, ymmärtäis se yks idiootti lähteä vittuun sieltä, niin vois motivaatio taas nousta

Mustis

Kahdeksas kesä telinetyötä menossa. Vahvasti näyttää siltä että nyt viedään viimeisiä tällä alalla. Jouluna pitäs olla KM paperi kourassa...

En mä telineitä rahasta tee vaan ihan vaan rakkaudesta Layheriin...

PerseVän VeREvvÄÄ!
:notworthy: :huraa: :notworthy:

NaiNeN

Quote from: Tuomari on Sat 18.06.2011 20:54:33 (UTC+0300)
Kyllä mä oon kaikesta duunista tykänny mitä oon tehny. Kai se välillä vituttaa, mutta asennoitumiskysymys ::smoke

Nimimerkillä vanhusten perseitä pessyt :psp:
Korjasin itelle sopivammaksi  :jees:
Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.

NaiNeN

Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.

nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

GILlian

Käyn töissä, koska täytyy ansaita saadakseen sitä millä pitää yllä tätä jonkinlaista elintasoa ja elättää lapset.
Voisin täysin luopua töistä jos olisi muuten rahaa.

=Juku=

Jokaiseen työpaikkaani olen ollut tyytyväinen. Aika on hyvin kulunut, sosiaalista kyhnytystä on voinut harrastaa ja niistä on  jopa saanut korvausta hukatusta vapaa-ajasta.

Me first (rules of traffic)

Jarre

jeps, porukka on mukavaa, johto ainakin tällähetkellä näyttää ymmärtävän miten meiän työt menee ja sallii tarvittavat investoinnit ja hankinnat (perustelut vaativat kyllä), työ tuntuu kivalta ja on todella vaihtelevaa...mikään reissupäivä ei oo samanlainen, vaikka tiettyä samankaltaisuutta töissä onkin  :jepso:
Carpe Natem

Kumimuna

6:n ukon ryhmyrinä seuraavat 3 viikkoa, sitten viikko 3:lla ukolla, reilu kuukaus 2 ukkoa, sitten
3 kuukautta 6-10 ukkoa kuletettavana, siihen konttorityöt päälle, on suhteellisen täysi
kalenteri :okahvi:
Mutta silti, tykkään, ja saan nykyiseltä työltäni paljon :jepso:
Kohta minut bannitaan Paavon ohella tästä triidistä :hihi:
Horatsu MauMau ::lsmoke

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview