Sovinistien kulmaus... kun miestenpuoli ei riitä..

Started by paavo, Thu 07.07.2011 20:37:46 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

morkkis

missä on feministien kulmaus? haluaisin päästä keskustelemaan Valerie Solanasista.

Kiljutron

nyyyps

Mulla todennäkösesti ei olis, jos olisin ikinä ollu. En ole oikein sopinu seurakuntaan ikinä. :think:
Jotakuta sosiaalisesti normiälysempää olis varmaan ahistanu olla kotona ja sukulaispiirissä, meitä on moneen junaan ja mie ajan autolla toista kautta. :crazy:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Kiljutron

Mitä sie nyt selität seurakunnasta? minun päiväkodit oli kyllä hyvin maallistuneita  :think:

nyyyps

Yleisenä viittauksena, eufemismina, kieltä rikastuttavana kuvauksena siitä, että en ole ikinä ollut virran mukana kulkeva, vaan aina poikennut suuresta massasta. Ei suinkaan viitannut päiväkotien tai muiden uskonnolliseen sitoutumiseen, kuten ilmeistä on asiasta ymmärtää. :jepso:

Eihän seurakunnat muutenkaan taida pitää ku niitä kerhoja tyyliin tunti kerran viikossa, niistä mulla on vielä vähemmän tietämystä. Profaanisti olen kasvanut itekin. :think:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Kiljutron

Quote from: Liekki on Fri 08.06.2012 11:47:07 (UTC+0300)
Quote from: Karski on Fri 08.06.2012 05:13:11 (UTC+0300)
Minä en usko tuohon että jokaista pitäisi kunnioittaa automaattisesti.  :think:

Eikö kunnioitus pidä ansaita?
Oletko jokaisen kanssa parisuhteessa  :serlokkismoke:

Tuossahan puhuttiin pariskunnan sisäisistä asioista. Lasten teosta ja perhearvoista.
Parisuhteella ei mun mielestä ole mitään tekemistä tuon kanssa  :serlokkismoke:

Atomisaattori

ite olin seurakunnan päiväkerhossa kun esikouluissa ei ollut tilaa. Päiväkodissa en ole koskaan ollut .

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

Kiljutron

Quote from: omglolnoob on Fri 08.06.2012 12:04:41 (UTC+0300)
Yleisenä viittauksena, eufemismina, kieltä rikastuttavana kuvauksena siitä, että en ole ikinä ollut virran mukana kulkeva, vaan aina poikennut suuresta massasta. Ei suinkaan viitannut päiväkotien tai muiden uskonnolliseen sitoutumiseen, kuten ilmeistä on asiasta ymmärtää. :jepso:

Eihän seurakunnat muutenkaan taida pitää ku niitä kerhoja tyyliin tunti kerran viikossa, niistä mulla on vielä vähemmän tietämystä. Profaanisti olen kasvanut itekin. :think:
Itse en ikinä käynyt missään seurakunnan leikeissä, mutta yllättäen myös partio on kristillinen organisaatio  :bounce: Partiostakin tykkäsin. En pidä valtavirrassa olemista mitenkään pahana asiana, vaikka nykyään olen aika kaukana siitä.  :bounce:

nyyyps

Partioon en ikuna lähteny, ei oikeen ollu kuljetuksia syrjäkylältä mihinkään harrastuksiin. :jepso:

Eikä se valtavirtaan sopiminen ole pahaa, mutta ite henkkoht kakarana vähän kärsin siitä, että siihen en mitenkään päin sopinu, mitä enemmän yritin, sitä enempi pistin silmään. Siksi on hyä, että olen saanu olla mahollisimman vähän siinä tasapäistävässä massassa, jossa olis ollu ankea olla. :jepso:

Vappaapalokunnassa kävin kerran, mutta siellä oli niin tyhmiä kikattajatyttöjä ja liian vähän sitä äksöniä. :sdfg:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview