News:

Apache IRC:
 #Apachefoorumi
@ irc.irchighway.net

Main Menu

Kansaneläkelaitos - Folkpensionsanstalten

Started by Milla Makia, Fri 14.10.2011 11:15:18 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

NaiNeN

Hieno puhelinpalvelu heillä  ::lsmoke

Soitin ja jonotin aikani, sitten tulee viesti että voit jättää soittopyynnön niin otamme yhteyttä. Soittoa aikani odoteltuani tuli tekstiviesti "Hei, olemme yrittäneet soittaa ja tavoittaa sinua. Pyydämme sinua ystävällisesti soittamaan palvelunumeroomme ********. Terveisin Kelan Asiakaspalvelu".
Soitin sitte uusiksi ja aikani odoteltuani pääsin taas jättämään soittopyynnön...

Mitä veikkaatte, montako päivää kestää että saan sieltä jonkun kiinni?
Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.

Betonishamaani

Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:

NaiNeN

Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.

Betonishamaani

Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:

nyyyps

Mie kun siellä jostaki asioin, niin ottivat numeron, että "he soittaa". Sanoin, että en vastaa 8-16 välisenä aikana, kun en pitä puhelinta töissä. Olivat soittaneet sinä aikana. :jepso:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

NaiNeN

Mullehan ne kerran soitti perjaintaina joskus klo 17 aikaan.
Kai mie olen joku vip-asiakas  :psycho:

nyyyps

Ja kun ne pisti lappua, että maksapa tuet takasin ku lopetit koulun.
Kävin sanomassa, että en lopettanu, mie olen valmistunu. Mulla oli sillonki se tutkintotojistus mukana, että otattako te nyt tänne kopiot niistä, ku torniossa kävin tarjoamassa, niin ei kuulemma tartte. Eikä minun tuolloinkaan tarttenu.
Sitten kuukauen päästä tulee kuusamon konttorista lappu, että toimitatko tutkintotoikkarin.

Otin työpaikalla kopsut niistä, kiikutin henk koht kelaan, että tässä on kopiot näistä tänne, alkuperäset mulla on tallella.
Viikon päästä ne kopiot tuli postissa mulle takasin, ne oli ottanu niistä kopiot. ::hihsmoke
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

nyyyps

Asbest

Sain viimevuoden heinäkuussa puolet vähemmän työmarkkinatukea kuin olisi pitänyt. Asuin silloin vielä isäukon tykönä, joten isän tulot vaikuttivat tuen määrään.
Olivat kuitenkin Kelan vatipäät jotenkin saaneet isän kuukausituloiksi +4000 euroa, joten laskivat puolella minun tukeani. Isä on siis postinkantaja, joka oikeasti tienaa jotain 1500e/kk...
Valitettiin asiasta mutta ei kuulunut mitään asiasta senkoommin, kunnes nyt yli vuosi myöhemmin. Tilille oli pamahtanut tuo puuttuva osa tuesta.
Nopeaa toimintaa kieltämättä.  :think:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview