News:

Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.

Main Menu

Yleistä (äly)puhelimista.

Started by Jarre, Sun 27.11.2011 19:55:12 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

paavo

Minä vaan lataan, mitäs väliä sillä on.
Jos jääkaappi tyhjenee itsekseen, sitten alkaa kiinnostamaan.

Kastori

Quote from: Susey on Tue 04.11.2014 20:49:00 (UTC+0200)
Quote from: Castoreum on Tue 04.11.2014 20:39:05 (UTC+0200)
joku perseen paska imee akun päivässä tyhjäksi..
Vaihda CM, tietää mikä siellä rullaa :jees:

Aina unohtuu kattoa omassa että mikä ohjelma on nielaissu eniten virtaa.. :sdfg:

:nykytaide:

jta

Quote from: paavo on Tue 04.11.2014 20:52:56 (UTC+0200)
Minä vaan lataan, mitäs väliä sillä on.
Jos jääkaappi tyhjenee itsekseen, sitten alkaa kiinnostamaan.
Tai pikemminkin se että se ei täyty itekseen?  :think:

Kastori

se on tuo kun ei se ei yhdistä wifiin ja täällä on mobiilidaatta vähän kiikunkaakun.. pitäs buuttaa modeemi.. ja olla ilman nettiä pari minuuttia..  :okahvi:

paavo

Jarre

Hassun olonen: http://us.blackberry.com/smartphones/blackberry-passport/specifications.html

Toi kokonaan neliön muotoinen näyttö voi olla itseasiassa aika kiva käyttää....jos ei paljoakaan kahtele leffoi kännykällä ni pelkkään kirjoitteluu toi voi olla parempikin :think:
Muuten en tiedä näistä mustamarjoista oikein mitään, ni voi olla ihan tajutonta kuraakin... :jees:
Carpe Natem

nyyyps

Hankalaa, kun nuo puhelimet nykysin paisuu semmosiin mittoihin, ettei niitä voi pitää taskussa. Ei töissä kehtaa mitään vyölaukkuakaan kantaa. :psycho:

Sim-korttia pitää pienentää, että saadaan leikkuulautaa isommaksi.
Hupivehkeenähän on tietenki mukava, että on kokoa, niin mukavampi katsella ja käytellä.

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Jarre

Joo, totta...mulle toi nykyinen on aika hyvä, isompaa en ottais :jees:

Toi blackberry kyllä tekee aika perinteisiäkin laitteita kokonsa ja olemuksensa puolesta, luulis että ne yrittäis tännekin myydä mut ite en oo kertaakaan törmänny :think:
Saattais ne perusmallit käydä yllättävän hyvin kaupaksi porukalle jotka ei tartte tai ees halua kosketusnäytöllistä luuria, monelle se on lähinnä haitta kuin toivottu ominaisuus :jees:
Carpe Natem

nyyyps

Minäki mielelläni tahtoisin semmosen, jota näppäimin käytetään. Näppäinmaton voi aina vaihtaa, mutta jos happojäämäisin hanskoin kosketusnäyttöä käsittelee, se ei varmasti kovin pitkäikäinen olis.

On mulla nuo puhelimet tietenki säilyny syöpymättöminä tähänki asti, kyllä niitä varottua tulee. Koskaanhan ei kuitenkaan tiedä, jos erehdyksissä tulee vastattua pikaäkkihätäseen puheluun, jota on oottanu ja justiinsa sattuu kuningasvesitippa käsineen kärjessä olemaan. :psycho:

Seuraava puhelin täytynee kuitenkin ottaa android-puhelin, jos tuo nykyinen liian äkkiä periksi antaa. Pitää toivoa, että tämän kevään kuitenki kestäisi, kesällä sitten riittäis 100 % työsopparilla rahaa muuhunki ku pelkkään koulussa kulkemiseen.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Jarre

Ite arvostaisin sitä esiintulevaa näppistä, toi kosketusnäytön käyttö on mun nakkisormille ja sorminäppäryydelle välillä yhtä helvettiä :jees:
Carpe Natem

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview