Yleistä (äly)puhelimista.

Started by Jarre, Sun 27.11.2011 19:55:12 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Susey

Quote from: Cesium on Fri 31.07.2015 15:30:08 (UTC+0300)
Quote from: Susey on Mon 27.07.2015 16:08:19 (UTC+0300)
Olen yhä enemmän sitä mieltä että voisin kokeilla tuollaista satkun android-luuria :jees:

Ainoa mihin tuo tökkää on se kameran laatu, kun kuvia tulee otettua ihan reilusti.. :sdfg:

Toi voisi olla hauska lelu kaikenlaiseen säätämiseen. iLuurissa ei juuri ole säädettävää, mutta toisaalta se on helpotus :think:
Säätämisen takia minä Androidin taas haluankin ::hihsmoke

nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Kastori

Miksi en aikaisemmassa elämässäni ole käyttänyt swiftkeytä..  ::osmoke

Susey

Quote from: Castoreum on Wed 05.08.2015 17:57:09 (UTC+0300)
Miksi en aikaisemmassa elämässäni ole käyttänyt swiftkeytä..  ::osmoke
Swiftkey on aivan ykkönen. :drool: Enkös minä joskus sitä täällä kehunutkin :serlokkismoke:

e: Juu:
Quote from: Susey on Sat 15.12.2012 13:56:02 (UTC+0200)
Androideille helevetin hyvä näppis on Swiftkey :jees: Ennakoiva kirjoittaminen toimii oikeasti hyvin ja on muokattavissa ihan sellaiseksi kuin tarvitsee.. :jees: Kuukauden kokeilu on ilmainen, sen jälkeen taisi kolme euroa maksaa.

Kastori

Kastori

Jiayussa ei ollut tuota swipe hommaa ja ennakoivakin oli perseestä..  Tällä korjaantu..

Susey

Joo, swiftkey on edelleenkin Swypeä edellä, mitä tässä on tableteilla molempia tesmaillut.. Swiftkey oppii nopeammin :jepso:

Jarre

Carpe Natem

Susey

Jarre

Vois siinä jotain olla. Sinänsä se kosketusnäyttö on turhake ku ne oli ihan käteviä käyttää ilmankin. Mut olis piristävää kokeilla tuollaista pitkästä aikaa... :jepso:
Carpe Natem

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview