Yleistä (äly)puhelimista.

Started by Jarre, Sun 27.11.2011 19:55:12 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jta

Mulle kaupata edes noita pillereitäkään. Tosin lainaa olisi tarjolla vaikka kuinka.

Mustis

Quote from: Cesium on Fri 08.04.2016 18:47:49 (UTC+0300)
Quote from: Mustis on Fri 08.04.2016 18:39:54 (UTC+0300)
Quote from: jta on Fri 08.04.2016 18:20:37 (UTC+0300)
Eipä olisi tuota ongelmaa että tarvitsisi katella kuka soittaa tai tekstaa

:forever:

:jees: samaa vaivaa

Voit katsella jos on tullut roskapostia tai peeniksenpidennyspillerimainoksia :serlokkismoke:

Lähettääkö sullekin vaimo noita pidennysmainoksia?

PerseVän VeREvvÄÄ!
:notworthy: :huraa: :notworthy:

nyyyps

Mie kävin liikkeessä puhelimia läpi, eikä siellä ollut sellaista, joka minulle kelpaisi. Kaikki olivat liian isoja.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

paavo

S7 oli yllättäen näytöltään iso mutta kooltaan juuri sopiva työvaatteen taskuun.
920 oli muotoilultaan kulmikkaampi ja nettonäyttö pienempi.
Tuo menee nätisti taskuun ja on ohuempikin.
Hyvä ostos.

Huononäköiselle kaikki näkymätkin paljon parempia, jälleen hyvä ostos.

Jarre

Quote from: nyyyps on Sat 09.04.2016 21:30:28 (UTC+0300)
Mie kävin liikkeessä puhelimia läpi, eikä siellä ollut sellaista, joka minulle kelpaisi. Kaikki olivat liian isoja.
Vaikkei nyyppä ikinä uutta iPhonea ostaiskaan ni tähän viitaten mun mielestä se uutuus joka on siis reilusti pienempi kuin nykyiset mallit on loistava veto... :jees:
Carpe Natem

nyyyps

Quote from: Jarre on Sat 09.04.2016 21:52:11 (UTC+0300)
Quote from: nyyyps on Sat 09.04.2016 21:30:28 (UTC+0300)
Vaikkei nyyppä ikinä uutta iPhonea ostaiskaan ni tähän viitaten mun mielestä se uutuus joka on siis reilusti pienempi kuin nykyiset mallit on loistava veto... :jees:
Juu, kätevämpi se minun pieniin käsiin on pyöritellä ku lähes tabletin kokoiset pugelimet.  :jepso:
Ja siitä tykkään, että laite mahtuu taskuun (tyttöjen vaatteet on pienempiä ku poikien ni niissä on pienem,ät taskutki).  Eiköhän jossaki vaiheessa tule taas myyntiin pugelijia, jotka paremmin vastais sitä mitä haem. :jepso:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

paavo

Minähän kehuin edellä kuinka uusin Samsungkin on aika kompakti eduistaan huolimatta.
Kyllä valmistajat on tiedostaneet rajat.

jta

Miten muuten mahtaneekohan tuossa lumiassa toimia dataliittymänä tuo mokkulan kortti?  :think: Soittaahan tuolla ei taida voida vaan en tuota puhelimena kyllä tarvitsekaan.

Señorita iCola

Pitäishän sen toimia kun se on ihan normaali puhelimen sim-kortti numeroineen kaikkineen.
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview