News:

Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.

Main Menu

Voorumin karppaus-kulinaristi-intoilijat

Started by Kumimuna, Tue 10.01.2012 22:13:55 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

nyyyps

Hyvät ihmiset, älkää pilatko kukkakaalia keittämällä. Sen voi valmistaa monella muullakin tavalla. :bounce:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Kastori

tähän asti olen valmistanu ne plokkaamalla lautaselta roskiin.. joten jotain edistystä tuo keittäminenkin on..  :blink:

Kisu

Mä ostin äsken just kaupasta kukkakaalia, raakana on myös ihan hyvää, mutta muussia mä siitä meinaan lähinnä tehdä  :jepso:

nyyyps

Quote from: Kastori on Thu 26.01.2012 19:24:17 (UTC+0200)
tähän asti olen valmistanu ne plokkaamalla lautaselta roskiin.. joten jotain edistystä tuo keittäminenkin on..  :blink:
Paista voissa pannulla, laita mausteita sitten tuoreena kuumana päälle, anna kuvun alla ässittyä hetkinen.
Tai sitten se raakana pilkottuna + oikein hyvä mari_naati, oikein makoisaa.
Keitettynä kukkakaali on paskimmillaan, maistuu ihan kaalilta. :sdfg:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Kastori

minusta se maistuu keitettynä lähinnä voilta, kermalta ja valkosipulilta.. ja mitä siihen nyt sekaan on tullut..

nyyyps

Kokkeileppa sitä paistamista kans. :jepso:
Voi sen öljyssäki paistaa. Hyvä lisukeki, tai iltapalana menee. :drool:

Kastori

Kumimuna

Quote from: omglolboob on Thu 26.01.2012 19:41:40 (UTC+0200)
Quote from: Kastori on Thu 26.01.2012 19:24:17 (UTC+0200)
Paista voissa pannulla, laita mausteita sitten tuoreena kuumana päälle, anna kuvun alla ässittyä hetkinen.
Tai sitten se raakana pilkottuna + oikein hyvä mari_naati, oikein makoisaa.
Keitettynä kukkakaali on paskimmillaan, maistuu ihan kaalilta. :sdfg:
Tarvii tuo vinkki kokeilla :bounce:
Kiitokset vihjeestä KarppiBoobille :good:
Horatsu MauMau ::lsmoke

Löylyttäjä

nyyyps

Rasvakeitettynä. :drool: :psp:

Kukkakaalista saa semmosen makeamman ja ihan erilaista särmää ku paistaa. Pari kertaa kokeilemalla löytää kyllä herkkunsa. :jepso:
Ja kun raakanakaan se ei ole huono eikä se tapa vattanväänteisiin ja närästykseen samalla lailla ku muut kaalit joillaki tahtoo vaivata. Oikein hyvää rapsakkaa rouskutettavaa, ruokaöljyyn sekotettuna merisuolaa, pippuria, kuka tykkää chiliä vaikka, joku yrttejä. Merisuolasattuma sillon tällön on oikein herkku seassa. :drool:

Ei siihen karppaamista tarvita että uskaltaa kokeilla muutaki ku mäkkäripullaa ja makaronia. :jepso:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview