Postaa, kun poliisit ovat sinun/naapurin pihassa

Started by Masa, Sat 15.07.2006 00:44:01 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Susey

paavo

jiidee

Jos haluaa päästä helposti seuraavaksi aamuksi keskustaan niin ensin soittaa poliisille että joku äjjä riehuu täällä, ajettiin se pihalle. Osoite on Kippokatu 6 C.
Sitten menee siihen pihalle nojailemaan seinään ja ottaa tukevan huikan väkeviä.

Seuraavana aamuna pääset keskustaan, kun laskevat ulos sellistä.  :lach:
Vääksyn ukkomiesyhdistys & Reilu kerho ry tarjoaa ilmaisen mammografian ( :oho: )

Susey

kenny

sama toisinpäin.  joku oli soittanu poliisille et tuolla rautatiesillalla menee kaks alaikästä perkeleen kännissä et menkääs kattomaan!
poliisi oli tullu sillalle ja noukkinut pojat kyytiin ja vieny kotio  ilmanen kyyti melko helposti  :jepso:

Hanzuu

Ei meidän pihassa poliiseja näy,ei oikeastaan koko asuinalueella  :blink: Kerran istuin maijan kyydissä sen aikaa et kirjoittivat sakkolapun,muuten ei ole tullut oltua. :think:
Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

Susey

Minä asun niin syrjässä ettei täällä mitään poliiseja näy..

..ainakaan usein.

Hanzuu

Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

Betonishamaani

Olen joskus nuorempana humalaspäissäni mennyt kolkuttelemaan poliiisiauton ikkunaan ja kysynyt, että oletteko kyytiläistä vailla, kun valo palaa katolla...Kyllä ne joskus vei kotiinkin.. :lach: Rahat loppu ja pitkä matka kotio kävellä..Ja pari kertaa on oltu ei niin vapaaehtoisesti.. :kerpele:
Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:

jaska25

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview