News:

Apachefoorumi.net
Kuin kupillinen tuoretta spermaa.. etova, lämmin ja täynnä elämää.. 

Main Menu

F1 2012 & Oheisluokat

Started by Señorita iCola, Tue 07.02.2012 13:36:32 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Esinahka-Einari

Johan Von Markkinat

Pitää sanoa, että kolmen tänhetkisessä kärjessä Räikkönen on suosikkini.
Alonso nyt ruikuttaa aina, jos tallikaveri ajaa paremmin. "Byää! Mun pitää saada voittaa, tai kerron äidille." Ei sitä idioottia ja omahyväistä neekeriäkään jaksa.
En olis kyllä uskonut Räikkösen olevan tuossa asemassa, jos kauden alkua ajattelee. Ei silti, ei se runkkari mun suosikki ole edelleenkään, jos kokonaisuutta katsoo.

Señorita iCola

Eipä ois viime kauden perusteella itekkään uskonut että tuosta autosta ois hyvälläkään kuskilla viiden sakkiin nimenvaihdoksen myötä. Saati sitäkään että tauon jälkeen kuskikaan handlaa muuttuneita työkaluja tuolleen kun onhan noita comebackeja nähty, mutta mestarismies ja mestaristalli näkyy pystyy yhdessä venymään.
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

Jarre

Kyllä mä oon aina fanittanu tietyllä tavalla Räikköstä, en kyllä ihan yhtä paljoa pidä henkilönä kuin Heikistä tai pidin Mikoista... mut ajaa se jätkä osaa, ja aivan varmasti on vielä mestaruustaistossa mukana, se tarttis vierelleen tasaisemmin ajavan kuskin ni tallimestaruuteenkin olis mahikset.  :jees:

Mua kanssa vituttaa toi että persenenä Alonsoa päästellään ohitte, mut tässä tilanteessa missä se johtaa pisteissä ja Massa on 10. ni ymmärrän kyllä että jokainen piste voi olla Alonsolle se kohtalokas.  :jees:

Mun mielestä tällähetkellä mestaruudesta tappelloo Alonso, Hamilton, Vettel, Räikkönen ja Webber. Button on kyllä pudonnu jo kelkasta kun keskeytti tänään.  :jees:
Carpe Natem

Señorita iCola

Räikkönen on miusta parasta mitä suomalaisessa moottoriurheilussa on koskaan ollut, ei kaavoihin kangistu tai leiki mitään sirkuspelleä "jee kun kaikki on kivaa ja menee ihan vitun hyvin", tekee vain duunin ja lähtee kotia, eikä ole tyytyväinen ennenkuin seisoo ykköskorokkeella ::coolsmoke

Alonsolla on vähän sama tilanne aina ollut kuin Loebilla rallissa, jos apukuski ajaa edellä niin apukuski pysähtyy vaikka kuselle radan varteen että grande master pääsee ohitse  :psp:

Kastori

Señorita iCola

Tuo on jänskä nähdä miten kuskiruletti lähtee pyörimään, Raikkonen ei kyllä tykännyt ekasta mäkläären kokemuksestaan kun joutui leikkimään sponsoreiden takia median kanssa ja autokin taisi olla varsin epäluotettava.
http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/2012/09/1615145/lotus-varautumassa-raikkosen-lahtoon

PajakkiVasseli.com

En mä usko että Laarenille kimi menis. :nopsu:

Ferrarille.Jos nyt vaihtaakaan tallia. :bounce:
Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

Señorita iCola

Ei se Alonson tallikaveriksi mene kun tietää että Grande Master Alonson kanssa kukaan ei ole tasavertainen tallin sisällä. Mikäs tuossa lootuksellakaan ollessa jos saavat autoa kehitettyä etiäpäin  :jepso: Mersu tosin varmaan tulee hyötymään turbomoottoreista kun on laajempi osaaminen niistä kuin Rönööllä.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview