News:

Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.

Main Menu

Lakialoite kannabiksen laillistamisen puolesta

Started by Sceme, Tue 10.04.2012 18:43:14 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

=Juku=

Quote from: NaiNeN on Tue 10.04.2012 22:19:46 (UTC+0300)
Quote from: Lady iCola on Tue 10.04.2012 19:01:37 (UTC+0300)
Tuo on vieläpä ihan nössö aine siihen, mie käytän parempia  :psp:
Niin mieki, ja laillisiakin ovat :nykytaide:


Quote from: peter on Tue 10.04.2012 19:07:09 (UTC+0300)
Etanolin myötävaikutuksella se tämäkin poorti potkaistiin käyntiin  :jees:
Niin, eikö tämän takia jo pitäis se kieltolaki saaha voimaan  :aatu:
johan meillä on yksi 543210   (5.4.-32 klo 10)

Me first (rules of traffic)

IsoP

Make tea not love

=Juku=


Me first (rules of traffic)

=Juku=

Quote from: IsoP on Tue 10.04.2012 22:32:50 (UTC+0300)
Quote from: omglolpoop on Tue 10.04.2012 19:08:20 (UTC+0300)
Kun hoitaa päänsä kuntoon, asioita uskaltaa tehdä selvinkin päin. :jepso:

Näin minäkin olen asian ajatellut  :jepso:

Kaikki synnit tuntuvat mahtavimmilta selvin päin :old:

Me first (rules of traffic)

jem



Betonishamaani

QuoteViestiLähetetty: 9.4.2012 7:52    Viestin aihe: Re: Lakialoite kannabiksen laillistamisen puolesta. VALMIS!    Vastaa lainaamalla viestiä
Terve!

Nettisivut on valmiina pistettäväksi ilmoille, nyt puuttuu vaan ja ainoastaan www.kannabisaloite.fi:n omistajaan yhteyden saanti, että päästään tuohon osoitteeseen käsiksi.

Kuten budinaattori aikaisemmin mainitsikin, viimeaikoina ei olla edetty juuri minnekkään. Alkurummutus tuotti parit pienet radiohaastattelut ja yhden paikallislehtijutun. Kuitenkin valtalehdistö lupasi ottaa jutun pöydälle, mutta vasta siinä vaiheessa kun nimiä on alkanut kertyä. Koska nimiä on kertynyt vasta alta sata, ei mediaakaan kiinnosta vielä tässä vaiheessa. Myös keskusteluohjelmiin tuli pistettyä juttuvinkkiä s-postitse, mutta ei ole tullut vastausta, ainakaan vielä. Suurin ongelma edelleen on tietoisuuden puute. Vasta arviolta kymmenkunta tuhatta henkeä edes tietää aloitteen olemassaolosta. Tällä hetkellä en oikein keksi muuta keinoa lisätä tietoisuutta kuin rummutella ympäri nettiä (jota voi tehdä kuka tahansa) ja odotella, että ensimmäiset suuremmat allekirjoitusniput tulisi minulle asti. Jos jollekkulle tulee mieleen jotain, mitä voisin tehdä asian hyväksi, voi antaa ehdotuksia. Allekirjoituksia voisin toki feissata, mutta teen sitäkin pääasiassa mahdollisuuksien mukaan.

Tällä hetkellä olen siirtänyt keskittymistäni muihin projekteihin (remppaproggis, kesätyönhaku, henkilökohtaista räpeltämistä). Samalla myös olen miettinyt vastauksia erinäisiin kysymyksiin, jos vaikka media jossain vaiheessa alkaisi kiinnostua. Ylipäätään olen koittanut tiputtaa kierroksia, sillä on turha polttaa itseään loppuun alkumetreillä. Toivon mukaan ihmiset pistävät riittävästi noita allekirjoituksia postiin kuun loppuvaiheella, että päästäisiin edes ~10 000 allekirjoitukseen. Sen jälkeen onkin mukavasti hamppumarssi ja alkaa festarit, joissa voi yrittää raapia loppuja allekirjoituksia kasaan. Muistutan nyt kuitenkin, että olen vain yksi mies, enkä pysty hoitamaan kaikkea feissausta yksin. Olennaisinta, mitä olen saanut aikaan, on nimenomaan mahdollisuus allekirjoittaa, loppuosuuteen tarvitaan aika paljon sitten muitakin.

Tällä hetkellä näyttää siltä, että tukikeikkaa ei tule. Yksikään bändi ei ole ottanut yhteyttä, vaikka kohtalaisen moneen suuntaan olen rummutellutkin. Kannakivi-idea ei ottanut pahemmin tuulta alleen, tulen kuitenkin lanseeraamaan kannakepit jossain vaiheessa, mutta niistä sen enempää. Kumpainenkaan ei tullut juuri yllätyksenä.

Nyt on tyyntä. Toivottavasti vain hetkellinen suvanto, ennenkuin myrsky iskee. Mysky tulee kuitenkin jossain vaiheessa nousemaan. Tapahtuuko se tämän kansalaisaloitteen aikana tai johdosta, vai myöhemmässä vaiheessa muiden maiden vaikutuksesta, on paha sanoa. Kuitenkin mahdollisuus on olemassa ja jos siihen jotain kautta saadaan riittävästi ihmisiä tarttumaan, saadaan hyvin suurella todennäköisyydellä jotain aikaankin.

Ville H

Joopa :psp:
Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:



Kastori


Betonishamaani

Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:



Kumimuna

Horatsu MauMau ::lsmoke

Betonishamaani

Tuossa nyt kuvaannollisesti näitä tasaisin väliajoin tulevia aktiivisuudenpuuskia, jotka aina päättyvät samoin :jees:
Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:



Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview