News:

Apachefoorumi.net
Parasta Parsaa Jokaiseen Yöttömään Yöhön.

Main Menu

Scemen mielipiteiden kumoamis lanka

Started by Sceme, Sun 22.04.2012 23:00:23 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jarre

Henkilökohtasuus on vähän semmonen juttu että jokainen kokee sen erillailla... siis tarkoitan että kaikki ei koe samaa asiaa henkilökohtaisuuksiin menevänä...tässä on aika iso hajonta miten immeiset kokee sanomiset ja teot...  :think:

Noh, joo...en mä jaksa sua taivutella mihinkään, en oo missään asiassa sua kokonaan vastaan ni ei jaksa alkaa perustelemaan pelkän haasteen takia...varsinkin kun mie en ite sillei välttämättä pidä väittelemisestä.... tosin joskus, silloinkin yleensä jos joku suhtautuu johonkin täysin maalliseen  asiaan kuin uskontoon ni on hauska väitellä...  :psycho:

Mut jeps, tätä tältä illalta  :jees:
Carpe Natem

nyyyps

Faktoja ei voi kiistää ja mielipiteet on ainoat mistä tingata. Yleensä on perkeleen raskasta kun tuhatkunta tallukkaa ei usko, että minun mielipiteeni ovat absoluuttisia ja se motiivi, joka sai liikkumattoman liikuttajan liikauttamaan. :jepso:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Sceme

Miksköhän mulla ei näy tossa, että postaan iPuhelimelta. Ei haittaa, mietin vaa.

nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Señorita iCola

Quote from: Sceme on Sun 22.04.2012 23:30:38 (UTC+0300)
Quote from: Lady iCola on Sun 22.04.2012 23:20:45 (UTC+0300)
Ainakin asiallisesti oot ollut vittuilematta kellekkään sen kummemmin vaikka tinkaamista onkin.
Vittuillakki vielä saatan, mut jos henkilökohtasesti tollaset jollekki tietylle henkilölle osotan ni sitte on joku tosi pahasti pielessä. Ei todellakaan kuulu mun luonteeseen niin netissä ku oikeassa maailmassakaan.

Sen kyllä myönnän, että rakastan väittää vastaan ja oon enemmän kun mielellää ihmisen kanssa eri mieltä mitä älyttömimmistä asioista. Jos mut saatte omasta mielipiteestäni luopumaan ni voitte olla ylpeitä ittestänne.
No mielipideasioistahan voi aina kiistellä ja vittuilla mutta jos hyvinkin henkilökohtaisiin asioihin menee niin semmonen nyt ei keltään ole kovin viisasta.
Enempi rollailua aiheuttaa aina enempi vastakaikuaki, sehän nyt on ihan selvä eikä yllätä. Kivahan se välillä aina tökkiä muurahaispesää  :poke:
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

Kastori

Quote from: Sceme on Sun 22.04.2012 23:38:40 (UTC+0300)
Miksköhän mulla ei näy tossa, että postaan iPuhelimelta. Ei haittaa, mietin vaa.
foorumisoftaan asennettiin laatustandardi..  :psp:

Señorita iCola

Quote from: omglolpoop on Sun 22.04.2012 23:36:45 (UTC+0300)
Faktoja ei voi kiistää ja mielipiteet on ainoat mistä tingata. Yleensä on perkeleen raskasta kun tuhatkunta tallukkaa ei usko, että minun mielipiteeni ovat absoluuttisia ja se motiivi, joka sai liikkumattoman liikuttajan liikauttamaan. :jepso:
Sie nyt oot aina kaikesta niin väärässä että ihmetyttää kuinka ihmiskunta on tänne asti selvinnyt  :psp:
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

nyyyps

siinäkään ei ole mittä henkilökohtaista että toiset tekevät TYÖTÄ, josta maksavat VEROA ja sitten LOISET elävät sillä..

Kastori

Atomisaattori

Quote from: Sceme on Sun 22.04.2012 23:38:40 (UTC+0300)
Puhelimen kuva tulee kun käyttää wap:in kautta, muuten ei (onneksi) foorumi erottele millä selaimella tai laitteella postaat. Mobiililla tai tavallisella :jees:

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview