News:

Apachefoorumi.net
Parasta Parsaa Jokaiseen Yöttömään Yöhön.

Main Menu

Plussamammalle/heppatytölle sulhanen/toyboy/platoninen ystävä

Started by [:]Kylkiluu[:], Thu 03.05.2012 23:23:54 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Señorita iCola

Tasaisen tappava tuotantoduuni, luottamushommia siinä sivussa, usko ihmisiin mennyt, viinanjuontia noin viidesti vuoteen, poltan kirkkoja, murheilua sen verran että punttiva 3-4krt viikkoon ja joskus jopa lenkkeilyäkin, musiikkimaku on paska mutta kuuntelen mitä haluan ja lisääntyminen ei ole tavoite  :psp:
Tylsyyttä on tavoite tappaa kerran vuodessa matkustamalla hevonvittuun mahdollisimman kauas suomesta ja suomalaisista, mitä erilaisempaa sen parempaa.
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

Kastori

nyyyps

Quote from: Kastori on Sat 05.05.2012 21:55:54 (UTC+0300)
minä olen täysi vastakohta..  :bonjour:
No ainaki järkevän ja viksun ja reippaan ja hyvän ja kunnollisen ja viksun ja tomeran ja ahkeran ja aktiivisen ja viksun eli minun. :nykytaide:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Jarre

Carpe Natem

nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Kastori

Quote from: omglolpoop on Sat 05.05.2012 21:59:05 (UTC+0300)
Quote from: Kastori on Sat 05.05.2012 21:55:54 (UTC+0300)
minä olen täysi vastakohta..  :bonjour:
No ainaki järkevän ja viksun ja reippaan ja hyvän ja kunnollisen ja viksun ja tomeran ja ahkeran ja aktiivisen ja viksun eli minun. :nykytaide:
täti tomeran täysi päinvasta.. :nykytaide:

astrolabe

Quote from: Jarre on Sat 05.05.2012 21:51:02 (UTC+0300)
Mä pidän idealisteista, kunhan on pää paikallaan, eikä seuraa ajatusta sokeasti   :jees:

Ei tässä voi ajatusta seurata sokeasti. Tää on aika demoralisoiva opinala. Tässä oppii mm. semmosta, että joskus on vaan annettava tietyn populan kuolla, jotta saavutetaan jotain tiettyjä hyötyjä (esim. Sierra Leonen peruselintarvikkeeseen, riisiin, kohdistunut maahanvientikielto). Sellasta soveltamista, että oksat pois. Harjoituksena on ollut laatia jos jonkinmoista paperia todella lyhyellä aikavälillä ja vähäisin tiedoin. Ja suomut karisseet silmistä, kun joutunut katsomaan oikeita teloituksia ja lynkkauksia opetusvideoilta. Että en ole mikään kovin ruusunpunalasinen idealisti, enempi sellanen "yritetään pelastaa edes jotakin".
Nai Anar caluva tielyanna.

Jarre

Quote from: astrolabe on Sat 05.05.2012 22:03:40 (UTC+0300)
Quote from: Jarre on Sat 05.05.2012 21:51:02 (UTC+0300)
Mä pidän idealisteista, kunhan on pää paikallaan, eikä seuraa ajatusta sokeasti   :jees:

Ei tässä voi ajatusta seurata sokeasti. Tää on aika demoralisoiva opinala. Tässä oppii mm. semmosta, että joskus on vaan annettava tietyn populan kuolla, jotta saavutetaan jotain tiettyjä hyötyjä (esim. Sierra Leonen peruselintarvikkeeseen, riisiin, kohdistunut maahanvientikielto). Sellasta soveltamista, että oksat pois. Harjoituksena on ollut laatia jos jonkinmoista paperia todella lyhyellä aikavälillä ja vähäisin tiedoin. Ja suomut karisseet silmistä, kun joutunut katsomaan oikeita teloituksia ja lynkkauksia opetusvideoilta. Että en ole mikään kovin ruusunpunalasinen idealisti, enempi sellanen "yritetään pelastaa edes jotakin".
Ilmeisesti kuitenkin hyvä olla idealismia mukana tollasessa, ei muuten pää kestä  :think:
Lykkyä pyttyyn nuissa jutuissa, itellä ei kiinostusta oo nuin paljon ihmisten auttamiseen...vaikka joskus käyny mielessä ni oma innostus ja hyvä fiilis töissä tulee erillaisista jutuista  :jees:

Varmaan rankkaa hommaa tulee sitten olemaan.  :jees:
pidän sun ajattelutavasta  :jees:
Carpe Natem

astrolabe

Quote from: Jarre on Sat 05.05.2012 22:01:31 (UTC+0300)
Niinku voi huomata, noobi on ihan karmean kamalan valtavan fiksu  ::lsmoke

Ei vaan vastakohtana tietysti haen sellaista ylijumalallisen älykästä insinööriä. Eikö he kaikki oo semmosia? Jos mie oonki mensakelpoinen, niin insinööri pääsee ainakin Prometheus Societyyn ellei jopa Mega Societyyn.  :notworthy:
Nai Anar caluva tielyanna.

paavo

Tässä käy taas kuten ennenkin, uudemmat jäsenet urautuu yhteen tiriidiin ja sitten se on sinä.
Nyt pitää saada aktiivuus suunnattua koko foorumille.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview