News:

Apachefoorumi.net
Parasta Parsaa Jokaiseen Yöttömään Yöhön.

Main Menu

Plussamammalle/heppatytölle sulhanen/toyboy/platoninen ystävä

Started by [:]Kylkiluu[:], Thu 03.05.2012 23:23:54 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ziperia

Jaa täällähän oli linkki tuohon naama triidiin, ei ihme että löyty yllättäen näin monta uutta ihailijaa  :goofy:

Ei vaan tervetuloa, tuskin kuulette minusta mitään kähiaikoina, aikalailla ammattaimaisesti täällä vaan lurkkailen :psp:

Sir Sika

Quote from: NaiNeN on Fri 11.05.2012 14:07:52 (UTC+0300)
Quote from: Sir SikaTohtori on Fri 11.05.2012 10:02:40 (UTC+0300)
Ihan vaan näin mielenkiinnosta että miten vanhan ajan hyvät käytöstavat suhteutuvat tähän. Monesti vaan nykyään törmää siihen että olet sovinisti sika jos avaat oven naisella tai maksat laskun ravintolassa jne.
No onko ihme  :psylach:
Onko mikä ihme, nyt ei keskivertoa yksinkertaisempi yksilö ymmärrä.

Kato pienehkö kirjotusvirhe. Freudilainen lipsahdus... ::smoke
Oon tehnyt asioita
joilla ei oo muuta tarkoitusta
kuin olla tikareita
jotka tarkoitettiin ainoastaan
sinuun uppoomaan
Antaisin anteeksi
jollen heikolta näyttäisi -Apulanta - Viisaus ei asu meissä-

"Idiootteja on helpompi sietää, jos heitä ei ajattele typerinä ihmisinä vaan poikkeuksellisen lahjakkaina apinoina."
- Nuorempi komisario Kyösti Pöysti

Portsarit luulevat olevansa jotain JOTAIN, eivätkä ole mitään erityisempää. Pieni valta saa miehen näyttämään mukamas suuremmalta ja vaikuttavammalta, loppujenlopuksi itsetunto on alhaalla ja mitätön kaiken tehdyn egon alla.

astrolabe

Quote from: astrolabe on Fri 11.05.2012 09:55:47 (UTC+0300)
Quote from: Sir SikaTohtori on Fri 11.05.2012 09:52:21 (UTC+0300)
Mielenkiintoinen näkökanta ja järkeenkäypä sellainen. Mutta oletko feministi jotenkin sellainen kaiku tuosta vähän jäi.

Niin yrittänyttä ei laiteta vai oliko se panna... Pidän diktatuuriani yllä osoitteessa Iso Roobertinkatu 1 / Blackdoor perjantaisin ja lauantaisin. Mukavalla luonteella ja hyvillä jutuilla pääsee myöskin jo pitkälle.

Haluaisin ajatella itseäni sukupuolirealistina
Niin tervetuloa joku viikonloppu sitten kokeilemaan onnea.

Ihan vaan näin mielenkiinnosta että miten vanhan ajan hyvät käytöstavat suhteutuvat tähän. Monesti vaan nykyään törmää siihen että olet sovinisti sika jos avaat oven naiselle tai maksat laskun ravintolassa jne.

Mie taas otan mieluusti nuo vastaan. Tavallaan ajattelen, että naisena mulla on kiva mahdollisuus saada miehistä huomiota ovenavauksen muodossa. Se on huomaavaisuutta minulle, ei keino alistaa minua.

Olen kasvanut kolmen veljen kanssa, ei siskoja. Kotini oli autokorjaamon yläkerrassa muksuna. Miehet eivät ole vihollisiani, mutta tiedän, ettei min keuhkokapasiteetti sukeltaessa ole sama kuin veljieni. Se on fakta, jolle en voi mitään. Mutta toisaalta taas, minun on helpompi itkeä veljiäni apuun, jos joku tuhma kiusaa kuin heidän itkeä apua toisltaan. :D

Jokaisessa sukupuolessa on omat hyvät ja huonot puolensa. Rooleja sukupuolen sisällä voi myös kovasti venyttää. Jos joku tahtoo pitää minun ylläni sateenvarjoa kurjalla ilmalla tai jotain, niin otan ne mieluusti vastaan. Miksi kieltäisin mieheltä sen mukavan olon, että hän tehnyt jonkin pienen ystävällisen palveluksen minulle? :tähän sellainen naisellinen silmienräpsräps -hymiö:
Nai Anar caluva tielyanna.

Sir Sika

Quote from: astrolabe on Fri 11.05.2012 14:44:23 (UTC+0300)
Quote from: astrolabe on Fri 11.05.2012 09:55:47 (UTC+0300)
Quote from: Sir SikaTohtori on Fri 11.05.2012 09:52:21 (UTC+0300)
Mielenkiintoinen näkökanta ja järkeenkäypä sellainen. Mutta oletko feministi jotenkin sellainen kaiku tuosta vähän jäi.

Niin yrittänyttä ei laiteta vai oliko se panna... Pidän diktatuuriani yllä osoitteessa Iso Roobertinkatu 1 / Blackdoor perjantaisin ja lauantaisin. Mukavalla luonteella ja hyvillä jutuilla pääsee myöskin jo pitkälle.

Haluaisin ajatella itseäni sukupuolirealistina
Niin tervetuloa joku viikonloppu sitten kokeilemaan onnea.

Ihan vaan näin mielenkiinnosta että miten vanhan ajan hyvät käytöstavat suhteutuvat tähän. Monesti vaan nykyään törmää siihen että olet sovinisti sika jos avaat oven naiselle tai maksat laskun ravintolassa jne.

Mie taas otan mieluusti nuo vastaan. Tavallaan ajattelen, että naisena mulla on kiva mahdollisuus saada miehistä huomiota ovenavauksen muodossa. Se on huomaavaisuutta minulle, ei keino alistaa minua.

Olen kasvanut kolmen veljen kanssa, ei siskoja. Kotini oli autokorjaamon yläkerrassa muksuna. Miehet eivät ole vihollisiani, mutta tiedän, ettei min keuhkokapasiteetti sukeltaessa ole sama kuin veljieni. Se on fakta, jolle en voi mitään. Mutta toisaalta taas, minun on helpompi itkeä veljiäni apuun, jos joku tuhma kiusaa kuin heidän itkeä apua toisltaan. :D

Jokaisessa sukupuolessa on omat hyvät ja huonot puolensa. Rooleja sukupuolen sisällä voi myös kovasti venyttää. Jos joku tahtoo pitää minun ylläni sateenvarjoa kurjalla ilmalla tai jotain, niin otan ne mieluusti vastaan. Miksi kieltäisin mieheltä sen mukavan olon, että hän tehnyt jonkin pienen ystävällisen palveluksen minulle? :tähän sellainen naisellinen silmienräpsräps -hymiö:
Pitkästä aikaa tulee vastaan sellainen naisihminen omaa ikäluokkaani taikka nuorempi joka osaa arvostaa hyviä käytöstapoja. Moni niin moni kokee tuollaiset asiat naisen alistamisena. Ei ole aina helppoa kun on kasvatettu herrasmieheksi kun siitäkin tulee sormille. Arvostan!
Oon tehnyt asioita
joilla ei oo muuta tarkoitusta
kuin olla tikareita
jotka tarkoitettiin ainoastaan
sinuun uppoomaan
Antaisin anteeksi
jollen heikolta näyttäisi -Apulanta - Viisaus ei asu meissä-

"Idiootteja on helpompi sietää, jos heitä ei ajattele typerinä ihmisinä vaan poikkeuksellisen lahjakkaina apinoina."
- Nuorempi komisario Kyösti Pöysti

Portsarit luulevat olevansa jotain JOTAIN, eivätkä ole mitään erityisempää. Pieni valta saa miehen näyttämään mukamas suuremmalta ja vaikuttavammalta, loppujenlopuksi itsetunto on alhaalla ja mitätön kaiken tehdyn egon alla.

nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

=Juku=

Quote from: Sir SikaTohtori on Fri 11.05.2012 15:01:40 (UTC+0300)
Pitkästä aikaa tulee vastaan sellainen naisihminen omaa ikäluokkaani taikka nuorempi joka osaa arvostaa hyviä käytöstapoja. Moni niin moni kokee tuollaiset asiat naisen alistamisena. Ei ole aina helppoa kun on kasvatettu herrasmieheksi kun siitäkin tulee sormille. Arvostan!

:jepso: :good:

Se sukupuolten tasa-arvo monasti tekee sokeaksi niille todellisille eroille, joita pelkkä kehokemia teettää!

Miehet ovat pervoja sikoja jos noudattavat testosteronin kehotusta   :jepso:

Me first (rules of traffic)

Mustis

Quote from: Kylkiluu on Fri 11.05.2012 09:56:35 (UTC+0300)
Miten minä olen ymmärtänyt tasa-arvolla tarkoitettavan nimenomaan yhtäläistä arvoa ihmisten välillä  :think: Eikös sitä voida pitää tavoiteltavana asiana... Sehän ei tarkoita sitä, että sukupuolten välisiltä eroilta suljettaisiin silmät. Erot ovat positiivinen asia  :jepso:

Tuossa opetusharjoittelussa oli mielenkiintoinen alkutilanne, kun menin ekaa kertaa luokkaan. Aluksi tytöt näki vain karvaisen sedän, mutta puolessa tunnissa olin muuttunut opettajaksi. Ei sitä hommaa tehty sukupuolella vaan omalla taidolla.

PerseVän VeREvvÄÄ!
:notworthy: :huraa: :notworthy:

vaihokas

jos mies avaa naiselle auton oven, niin joko nainen tai auto on uusi :D itse tosin olisin otettu moisesta kohteliaisuudesta :)
"mitä enemmän ihmisiä tapaan,sitä enemmän pidän koirastani"

Señorita iCola

Menen aina ensin, ihan vaan varmistaakseni ettei nurkan takaa hyökkää hullu hampaista varpaisiin aseistettu sarjamurhaaja naisen kimppuun  ::coolsmoke
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

Donkey

Quote from: Lady iCola on Fri 11.05.2012 18:05:23 (UTC+0300)
Menen aina ensin, ihan vaan varmistaakseni ettei nurkan takaa hyökkää hullu hampaista varpaisiin aseistettu sarjamurhaaja naisen kimppuun  ::coolsmoke
Itestään puhuu taas :psycho:
Somelainen sataprosenttinen vika :psp:

I'll never leave you lonely,
I'll be there tryin' to grab and hold, yeah,
I'm not the nicest guy you know
- Lordi - Not the nicest guy -

Setä ei vittuile, setä neuvoo :psp:

Hakuna matata, motherfucker! :pokeri:
With all due respect, intercourse yourself.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview