News:

Apachefoorumi Twitterissä:
https://twitter.com/apachefoorumi

Main Menu

Naapurikyttääjä raportoi 2

Started by Kastori, Thu 14.06.2012 11:50:07 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

nopafe

Poikamies vuosina kun asuin kerrostalossa asu naapurissa jotain toooosi vanhoja immeisiä, ja vimmatun uteiliaita, valitti ja tulkutti lähes joka asiasta syyttä ja syystä. Kerran pikku hönössä kun lähdin päivällä asunnostani niin ajattelin että kurkkaan naapurin mummon postiluukusta sisään, ihan vaan huvikseni, kun menin kontalleni rappukäytävään ja aloin sormilla postiluukkua työntään niin toisella puolella mummeli katsoi minua. Hetken aikaa oli hiljaisuus ja jähmettyneisyys kummallakin, sitten vaan lähdin pois muina miehinä   ::hihsmoke

paavo

Mysti

Asuin vuosia kerrostalossa, jossa asui koko mun siinä taloyhtiössä asumisaikani myös eräs kyylämummo. Se tykkäs raportoida mulle muista asukkaista, jos siihen porraskäytävässä, hississä tai jossain törmäs. En tiedä raportoiko se mun elämisestä jollekin toiselle, vai oliko se vain päättänyt, et oon sen mielestä tyyppinä ok. Se käski muakin "vähän katsomaan", et ketä siel taloyhtiön tiloissa liikkuu. En katsonut, enkä kytännyt ketään. Kun ei juurikaan kiinnostanut. Siin meidän rapus asui jossain vaiheessa jonkun aikaa joku mustalaisperhe. En mä niistä mitenkään häiriintynyt, kun ei niistä mitään erikoisempaa elämää kuulunut koko sinä aikana, kun siinä kerrosta alempana asuivat. Mut tää kyylämummo mahtoi vihata sitäkin poppoota. Ihan vain siksi, että olivat mustalaisia. Se mummeli brassaili joskus mulle, että hän oli savustanut sen pesueen muualle siitä taloyhtiöstä. Tiedä sitten, mikä oli totuus.
Why be difficult when with a bit of effort you can be impossible?

Esinahka-Einari

=Siru=

Quote from: Esinahka-Einari on Fri 14.11.2014 18:34:22 (UTC+0200)
Joka rapussa on tuollainen ::hihsmoke
Niinpä, ei kerrostalot olekaan heikkohermoiselle mielensäpahoittajalle  oikein ideaalipaikkoja. :)  Aina löytyy joku syy muuttua levottomaksi.
Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Esinahka-Einari

=Siru=

paavo

=Juku=

Naapuri vaihtaa keittiön kaakelit. Maan tavan mukaan kaikki seinät. Senpäivästä kilkettä ja kolketta

Me first (rules of traffic)

paavo

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview