News:

Apachefoorumi.net
Parasta Parsaa Jokaiseen Yöttömään Yöhön.

Main Menu

Jalkapallo

Started by Kastori, Fri 31.08.2012 22:02:17 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kastori

kattoin juuri tuon kuningas litmasen ja täytyy kyllä antaa tunnustusta kaverille.. ei taida ihan vähään aikaan suomaasta löytyä moista  pallonpotkijaa eurokentille..

Señorita iCola

Mjoo, kaksinkertainen maalikuninkuus mestarien liigassa on jotain mitä ei ihan heti oo tulossa  :psp: Kova ukkohan se oli kovimpina vuosinaan, ehkä kiusasi vaan itteään liian pitkään kun ei paikat enää kestäneet, vähän silleen kiiltävä kilpi sai kolhua muttei ne niitä kovimpia saavutuksia vaimenna.
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

Kastori

ja minkä kuvan tuossa sai barcasta ja liverpoolista niin ei välttämättä parhaita organisaatioita sille ajankohdalle.. niinkö kait liverpoolissa pelikaveritkin ihmetteli miksei se saa pelata vaan vaihtopenkillä koko ajan..

Señorita iCola

Huonoa tuuria ullin kullin. Vaan vähän se huvitti kun siinä dokkarissa jopa aika mulkun maineessa oleva Zlatanikin puhui kunnioittavaan sävyyn  ::hihsmoke

Kastori

Señorita iCola

Puhuu ählykielellään "no enhän minä sitä minään pidä, täysi pelle, minä oola paras ja minä syön lapsenne!" ja käännetään "oli muuten kova jätkä, rispektiä mään"  :psp:

Kastori

Señorita iCola

Se on miun suosikki-Ruotsalainen, sanoipa mitä tahansa  :drool:

Kastori

mie en ole koskaan ajatellu kuka minun suosikkiruotsalainen on.. pitää miettiä tätä..  ::osmoke

Señorita iCola

Kerrohhan kun tiedät  :jepso: Mie tuossa yks kerta mietin, ja totesin että Zlatan Ibrahimovic on semmoinen ruotsalainen joka ei herätä mitään inhon tunteita ja ketä kunnioitan, hän siis ansaitsee miulta sen nimityksen :nykytaide:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview