Politiikkaa, Politiikkaa Vol. II

Started by Jarre, Sat 16.03.2013 20:45:19 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Örtzi

Pistetään sulle 10€ tunnissa palkkaa, siitä vähennetään verot sun muut lakisääteiset ja mitään vähennyksiä et saa. Työmatkat, puhelimet, kaikki maksat siitä mitä kertyy tuolla palkalla. Työaika maksimi on 38.5 tuntia viikossa. Siinä kaikki. Ota nyt se pää pois perseestä Paavo, vai oletko oikeasti niin tyhmä, ettet ymmärrä yhtään mitään pienipalkkaisen elämästä?  :psp:
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.

paavo

No helvetti kun te saatte palkan joka tunnista, minä en.
Joskus menee koko päivä vaikkapa lumitöissä tai koneita korjatessa.. ihan mitä vaan mutta työhön liittyvässä kuitenkin.

Ei lieska joudu sitä trukkiaankaan ostamaan ja ylläpitämään.
Kyllä mä tiedän ettei tätä asetelmaa tajua ennen kuin itse kokeilee, itsekin vikisin samalla tavalla verokirjamiehenä.

maija

Kysymys onkin, miten paljon sitä palkkaa siitä tunnista saa.  :jees:

Örtzi

Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.

Atomisaattori

Palkan takia mä töissä olen. Hetkeäkään en töitä tekisi jos pärjäisi ilmankin :blink:

Ihmiset hakeutuu vuorotöihin parempien palkkojen takia vrt päiväduuni, jos tuo ero kavennetaan ottamalla sunnuntailisät pois, ei ole mitään järkeä kiusata itseään tekemällä viikonlopputöitä. Ei tuolla kukaan ole töissä siksi että siellä on kivaa  :blink:

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

peter

Atomisaattori

Paavo ei olekkaan duunari, vaikka ulospäin näyttääkkin siltä.

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

paavo

Susey

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview