News:

Apache IRC:
 #Apachefoorumi
@ irc.irchighway.net

Main Menu

Politiikkaa, Politiikkaa Vol. II

Started by Jarre, Sat 16.03.2013 20:45:19 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

IsoP

En äänestänyt, mutta olen silmä kovana seurannut vaaleja, kuunnellut EU-hymniä ja jännittänyt kuinka Věci veřejné-puolueen käy Tsekeissä  :psp:

Niin mutta tuo kotimaan tulos. Kokoomus on edelleen yksin isompi kuin vasemmisto yhteensä ja Keskusta paransi tulostaan jopa edellisiin eurovaaleihin verrattuna.

SDP hävisi Urpilaisen aikana kaikki vaalit ja nyt uuden puheenjohtajan aikaan tähän mennessä myös kaikki vaalit. Lienee tuo 12,3% historiallisen surkea luku. Ohittaakohan Vasemmistoliitto SDP:n vielä joku päivä  :serlokkismoke:

Perussuomalaiset sai yhden paikan, mutta -6,2% edellisiin eduskuntavaaleihin on vähän karu luku. RKP piti paikkansa ja jossain olikohan Storvalds sanoi että joka kerta kun joku Perussuomalainen julkisuudessa veikkaili että RKP menettää paikkansa, satoi RKP:lle läjä ääniä lisää  :psycho:

Vihreät taisi joutua luovuttamaan toisen paikkansa Perussuomalaisille. Pienpuolueista Piraatit menestyi parhaiten taisi saada kokonaista 0,7% äänistä.

Vähiten ääniä saanut ehdokas oli Itsenäisyyspuolueen Saku Mättö 67 äänellä.
Make tea not love

Eeki

Ajatuksia. Kummallisia, epäilyttäviä ajatuksia...
Minulla on Ford, mikä sinun puolustuksesi on?

IsoP

Tervetuloa joukkoon Eeki  :bonjour:

Ei siitä kyllä mihinkään pääsee että äänestysprosentti oli jälleen matala. Minä mukaan lukien jäin tuonne suurimpaan nukkuvien puolueeseen  :jepso: Kyllä ne asiat tietysti koskee itseäkin, mutta ei oikein kirkastunut missään vaiheessa se ketä äänestäisin ja lisäksi olin laiska  :jees:
Make tea not love

=Juku=

Me first (rules of traffic)

IsoP

Onko ne Canonilla kuvaavat se EOS-porukka aina mielipidemittauksissa  :umn:

Quote from: Juku on Tue 27.05.2014 15:53:59 (UTC+0300)
Eipähän sitten koskaan kannata purnata jos "ihan sama"  ::hihsmoke

Säästyy siltä vaivalta kokonaan kun ei välitä  :jepso: Minähän purnaan vaikka en äänestäkkään  :psp:
Make tea not love

Örtzi

Moni äänesti Stubbia vain sen takia, kun se on ollu paljon telkkarissa ja se hymyilee aina. Anoppi esimerkikisi on tällä perusteella äänen antanut. No, vaalien tuloksista voisi päätellä, että suomalaiset haluavat liittovaltioon ja Natoon. Lisää valtaa EU:lle.  :jees:
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.

IsoP

No kyllä perussuomalaisten mainoksiakin korvaan ja silmään sattui ainakin täällä enemmän kuin kokoomuksen, mutta ei se tuloksessa näkynyt. Toisaalta kokoomuksen äänestäjät käy uurnilla paljon varmemmin kuin perussuomalaisten  :serlokkismoke:
Make tea not love

Betonishamaani

Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:

IsoP

Make tea not love

Eeki

Ajatuksia. Kummallisia, epäilyttäviä ajatuksia...
Minulla on Ford, mikä sinun puolustuksesi on?

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview