News:

Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.

Main Menu

Politiikkaa, Politiikkaa Vol. II

Started by Jarre, Sat 16.03.2013 20:45:19 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

paavo

Mysti

Vaik kaikki meniskin politiikassa päin helvettiä, niin silti pitää aina äänestää. Mulle opetettiin jo paljon ennen kuin olin lähelläkään äänestysikää, et jos ei äänestä, ei oo varaa valittaakaan. Ja näin ollen; mä oon äänestänyt aina, kun on jotkut vaalit ollut. Poissulkien kirkkovaalit, kun en (toistaiseksi tapakristittynä) agnostikko-ateistina muutenkaan perusta kirkon jutuista.
Why be difficult when with a bit of effort you can be impossible?

paavo

nyyyps

Typerä logiikka.
Saahan sitä valittaa niin monesta muustakin asiasta, jotka ei sisällä jotain hataraa ehtoa x.

"Ei kutisevasta villasukasta saa valittaa, jos ei ole lammas."
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Jarre

Äänestän ja Valitan. Jopa asioista joihin ei eduskunta vaikuta.....
Carpe Natem

paavo

Olen minä joskus äänestänyt ja seurannut tilanteita. Mitään konkreettista en huomaanut ja turhauduin.

nyyyps

Saamelaiskäräjien vaaleissa äänestän, koska sillä on oikeasti jotain merkitystä (paitsi käytännössä). Kaikki muuhan on ennalta sovittua rantaruotsalaisten työpöytien jakoa.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

paavo

Saahan noista sankareista lukea jotka suksii vittuun eduskunnasta kun eivät sulata kabinettipelleilyä ja suhmurointia.
Ei siellä pääse todellista agendaansa toteuttamaan.

Mysti

Joo, tokihan sitä voi, saa ja about kaikki valittaakin asioista, mille eivät mitään voi. Mutta kun kaikilla on äänestystilanteissa käytössään tasan yksi ääni, niin ainakin mä koen sen kansalaisvelvollisuudekseni äänestää vaaleissa. Sit, jos Suomessa ois joku diktatuurimeininki tai äänestämällä ei vois oikeasti vaikuttaa mihinkään osaltaan esim. korruption tms. skeidan vuoksi, niin sit varmaan ois ihan turhaa edes yrittää. Mut niin kauan kuin Suomessa vallitsee demokratia ja itselläni pää pelaa, niin ihan varmasti äänestän.
Why be difficult when with a bit of effort you can be impossible?

Kastori

tajuan minäkin pienen merkitykseni yhtään mihinkään omalla äänelläni, mutta äänestän silti.. en osta ittelleni hyvää mieltä enkä taivaspaikkaa tarjoamalla euroa kippoihin sotaveteraanikeräysyhdistysten huijareille, vaan käyn äänestämässä, ihan siksi että sen oikeuden takia uskon niiden heppujen joskus rintamalla olleen..

tämä on varmasti tyhmää monen mielestä, mutta näin aattelen..

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview