News:

Apachefoorumi.net
Kuin kupillinen tuoretta spermaa.. etova, lämmin ja täynnä elämää.. 

Main Menu

Mitä viimeksi teit/mitä ostit autoosi (Pl. tankkaus) vol.2

Started by Señorita iCola, Tue 09.04.2013 16:15:59 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ledskukkuu

Parempi myöhään jos ei silloinkaan.

paavo

Ivecossa syttyy ABS valo jollain kostealla kelillä hetkeksi.
Kerroin jossain jo ransitin jarruvalon sammuneen.. no jarrut ja absi toimivatkin valon palaessakin :drag:
Jotain vakauttajaakin siellä on, sen toimintaa en ole kokeillut tietääkseni.

nyyyps

Äiteen autolla tässä ajelin joku aika sitten niin kävin jarruttelemassa niin että ne absit sai välillä hakata ja pieksää kunnolla. Ne tykkää että niitä käytetään ja näin lumisilla keleillä on hyvä muistaa jarrutella kunnolla.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

=Juku=

Quote from: nyyyps on Sun 15.02.2015 09:21:39 (UTC+0200)
Äiteen autolla tässä ajelin joku aika sitten niin kävin jarruttelemassa niin että ne absit sai välillä hakata ja pieksää kunnolla. Ne tykkää että niitä käytetään ja näin lumisilla keleillä on hyvä muistaa jarrutella kunnolla.
Vaimo meinasi saada slaakin, kun ensimmäisen kerran notkistin apseja  :rofl:

Me first (rules of traffic)

Susey

Quote from: Hepskukkuu on Sat 14.02.2015 23:03:41 (UTC+0200)
ABS ja ESP valot kävi mittaristossa päällä, sammuivat kun käynnisti uudestaan auton. ::osmoke
Voorti teki saman, autokauppias pääsi vaihtamaan ABS:n pumpun :bonjour:

paavo

Oletkos noin muuten tyytyväinen ostokseesi?
Minä katselin tänään pajan pihassa puksuttavaa RS mallia, oli aika makeet äänet.

Susey

Olen ::lsmoke 1500 kilsaa takana, jännä ajolleen kun on noin pikkuinen auto ja silti todella vakaa ajettava. Jäykkä alusta ja leveät renkaat, toimii matka-ajossakin mukavasti ja vetoja on riittävästi minun pyörittelyyn vaikka eihän niitä koskaan liikaa ole, ST kutittelisi edelleen :psp: Pirun näppärä pyöritellä kaupungissa kun on pieni kääntösäde ja tilaa on meidän porukalle oikein mukavasti, en oikein keksi vielä valitettavaa ::hihsmoke

paavo

Hyvä sitten.
Luulisi lyhyempää autoa kuoppatutkaksi, itse kun ajelen suht pitkillä pakuilla niin heitot menee jokseenkin mukavasti.

Susey

On tuossa ison auton tuntua, puuttuu kuitenkin se laivamainen heiluminen. :jepso:

Tottakai siinä kuopat tuntuu ihan eri lailla kun on kova alusta, yllättävän nätisti ottaa silti isommatkin kraaterit :jepso:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview