Mitä viimeksi teit/mitä ostit autoosi (Pl. tankkaus) vol.2

Started by Señorita iCola, Tue 09.04.2013 16:15:59 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Örtzi

Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.

nyyyps

Pistinkin jo kyselyn, että joutaisko vartin päästä vaihtamaan. Voin jopa maksaa sen 150 e ja tehdä kaiken varalta sen rikosilmoituksenkin. :jees:

paavo

On mullakin ollut autottomia hetkiä kortin saatuanikin. Kaupoista ja yksityisiltä mä olen saanut autoja :psp:

Kastori

nyyyps

jta

Vaihdoin öljyt + suodattimen ja ilmansuodattimenkin vaihtelin.. Samalla vaihdoin myös virranjakajan alle tiivisteen kun vuoti ja huolsin jakajan. Ei tuon jälkiin suostunu lähteen käyntiin enää ollenkaan vaikka oli sytkäkin kohdallaan. Oli vissiin kärjille liikaa se viimenen viilalla pyyhkäsy kun ei enää halunnu kulkea sähkö läpi. Oli nuo kyllä jo aivan loppu. Otin peräkontista uudet kärjet ja laittelin paikolleen niin hörähti samontein tulille. Muistais taas laittaa uudet tuonne konttiin tilalle niin olisi taas varalle.

Eeki

Ajatuksia. Kummallisia, epäilyttäviä ajatuksia...
Minulla on Ford, mikä sinun puolustuksesi on?

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview