News:

Apachefoorumi.net
Kuin kupillinen tuoretta spermaa.. etova, lämmin ja täynnä elämää.. 

Main Menu

Mitä viimeksi teit/mitä ostit autoosi (Pl. tankkaus) vol.2

Started by Señorita iCola, Tue 09.04.2013 16:15:59 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jta

Mitsuun vaihtelin taakse vänkärin puolelle jarrupalat, käsijarrukengät ja kallistuksen vakaajan kumihelan. Olikin tuo käsijarrukenkien vaihto vähän työläämpi ooperaatio.  Aluksi oli levy aika lujaan tarttunu pyörän napaankin kiinni. Kuumentaa ensin kuumailmapuhaltimella levy kuumaksi ja ruiskia jorma terästä napaan että lähti. Onneksi tuossa on ne kierteet levyssä että sai pulteilla laittaa vääntöä levyyn. Tuon kun sai irtoaan niin tottakai kengistä kitkapinnat irti niin kiilautu sopivasti johonkin väliin niin ei meinannu saaha jarrulevyä pois. Varmaan niillä kivilläkin oli osuutta asiaan kun ihan kohtuu kokosia kiviä oli rummun sisässä. Ei se ihme ole kun välillä piti aika pahaa metakkaa.

Ja kiva kun alko saamaan jo uusia osia paikoilleen niin tottakai tarvikeosat oli vähän sinnepäin tehtyjä. Kengässä se tappi mihin käsijarruvaijerin vipu tulee kiinni niin oli liian lyhyt. Joutu hioon vivusta vähän tavaraa pois että sai sokan takaisin paikoilleen.

Huomenna jos tappelis toisen puolen.

Cesium


paavo


jta

Tänään sama taistelu jarrujen kans toiselle puolelle. Nyt meni vähän nopeammin jo kun tiesi mitä tekee. Ja olihan ne käsijarrukengistä kitkapinnat irti tuollakin puolen. Jarrupaloissakin oli melkein milli pintaa eli oishan noilla nyt vielä vuoden ajellu.  :psp: Piti vielä räjäyttää jarrusatula auki kun alko vuotaan kun painasin männän sisään. Ei tuo kyllä jumissa ollu eikä edes likanen. No käytin tiivisteet irti ja putsasin kunnolla ja kasailin takas niin ei tuo ainakaan enää vuotanu. Pitää hommata tiivistesarja valmiiksi jos/kun tuo alkaa vuotaan uudelleen niin vaihtelee sitten.


-teme-


KH

Quote from: paavo on Mon 10.11.2014 15:54:29 (UTC+0200)
Maailma tuhoutuu omaan mahdottomuuteensa näiden idioottien ansiosta.

KH

Katoin ton Innovaten MTX:n lamdaa ja kalibroin uudestaa. Temppuillu n. vuoden eli joskus ku sisätilat alkaa lämmitä niin välillä alkaa AFR pomppia ja/tai jumia johonki ja sitte nakkaa e8-koodia eli anturi liian kylmä/kuuma tahi anturi rikki. Hoitona kuumanakäyntiin heatsinkki, kalibrointi tai anturin vaihto ja tää alko heti temppuilee uuestaa ni varmaa paskana joltain osin, tyylii ei lämpee tarpeeks :think:

FMI sano et ois ehkä johotuksissa vika mut ei oo sammunu/bootanu kertaakaa ni ei kai se mun virta/maa-johoissa oo vika. Anturin liittimii nakkelin röissä huoltosprayt mut ei toimi. Laittanen sitte uuden anturin. :jees:
Quote from: paavo on Mon 10.11.2014 15:54:29 (UTC+0200)
Maailma tuhoutuu omaan mahdottomuuteensa näiden idioottien ansiosta.

PajakkiVasseli.com

Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

KH

Quote from: paavo on Mon 10.11.2014 15:54:29 (UTC+0200)
Maailma tuhoutuu omaan mahdottomuuteensa näiden idioottien ansiosta.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview