Mitä viimeksi teit/mitä ostit autoosi (Pl. tankkaus) vol.2

Started by Señorita iCola, Tue 09.04.2013 16:15:59 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 41 Guests are viewing this topic.

jta

Suurimmalle osalle riittää ja toisaalta eipä tuollasia oikeastaan tarvi edes tietääkään näin perus kuluttajana. Se riittää että ne on kirkkaat ja kestää.  ::hihsmoke

paavo

Jussinmäen chatissa ne mulle etsi sopivat kun kerroin auton.
Minusta osui hyvin, olen tyytyväinen. Riittävän leveälle ja on kantamaakin.

Donkey

Somelainen sataprosenttinen vika :psp:

I'll never leave you lonely,
I'll be there tryin' to grab and hold, yeah,
I'm not the nicest guy you know
- Lordi - Not the nicest guy -

Setä ei vittuile, setä neuvoo :psp:

Hakuna matata, motherfucker! :pokeri:
With all due respect, intercourse yourself.

Ledskukkuu

Jälleen kerran, tilasin xenon ballastit.

Nuo kiinan 55w ei polta täydellä teholla ja valo väreilee. :jees:

Parempi myöhään jos ei silloinkaan.


Ledskukkuu

Tilasin ensihätään ne. :jees:

Halvimmasta päästä olivat. :jees:

Arpapeliä noilla tosi halvoila, että millaiset sattuu.
Parempi myöhään jos ei silloinkaan.


Ledskukkuu

Laitoin renkaisiin ilmaa.
Toisessa takarenkaassa alle kilo oli enään. :psp:

Nyt sitten ei ole enään pitoa. :psp:
Parempi myöhään jos ei silloinkaan.

paavo



Quick Reply

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview