News:

Apachefoorumi.net
Parasta Parsaa Jokaiseen Yöttömään Yöhön.

Main Menu

Kummolan kabinettipelleily 2013-2014

Started by [:]Kylkiluu[:], Fri 30.08.2013 23:58:42 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

IsoPahaJolppi

:okahvi: Alkaa vaikuttaa sille että kohta menee omat sekä varastetut kun ei vaan toimi loppuun asti, mutta apinanraivolla vaan eteenpäin.
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

maija

maija

Saipa otti sitten takkiinsa   :jees:

Lukko jatkaa vielä  :dance2: Ville Vahalahdelta hieno maali  :good:

IsoPahaJolppi

Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

maija

Niinpä. Ans kattoo, pystyykö Lukko Raumalla voittamaan vieläkään välierämatsia. Edellisen kerran toi onnistu vuonna 1988.

Toisaalta ei raumalaiset kotona mitään voittoa tartte. 4000 katsojaa oli viimeksi  :hahaa:

Kastori

IsoPahaJolppi

Quote from: Kastori on Wed 09.04.2014 22:01:57 (UTC+0300)
ah.. vinnaali.. :drool:
:spite: Ei kuitenkaan mikään ihan läpihuutojuttu, mutta odotettu lopputulos tästä sarjasta.

Kastori

no joo no.. mutta onpahan ainakin yhtä peliä pitempi vapaa välissä..

IsoPahaJolppi

:okahvi:  Satiainen sentään kun on jännää kuunnella tuota matsia ratiosta...
Pikkuisen on tasasen olosta, voi kääntyä ihan kumpaan suuntaan vaan.

maija

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview