Kummolan kabinettipelleily 2013-2014

Started by [:]Kylkiluu[:], Fri 30.08.2013 23:58:42 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ruutupaitarakastaja

Jee. Voittoputki. Joko palattaisiin maan pinnalle Ipaa vastaan.  :blink:

IsoPahaJolppi

:blink: Perkele, piste puolsuomalaisilta sentään plakkariin ja neljävtehtyä häkkiä, noilla maalimäärillä voisi jo voittaa matseja jos ei antais alivoimalla toisten tehdä maaleja...
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

maija

Nyt se Juuson ennätysnollapeli tuli  :huraa: :huraa:

Kivaa oli katsella  ::lsmoke

maija

Kanadanihme Groulxilla eka peli Ässissä. Ässät nyt häviöllä 4-2, ja mies on ollu joka takaiskumaalin aikaan kentällä  :blink:
2 maalia tullu kyseisen pakin karkeesta henkilökohtaisesta virheestä  :facepalm:

maija

Jolpille terkkuja: Iso Musta Vellu kommentaattorina Prolla oli sitä mieltä, että Sputnikit ei hyydy  :good:

Hyvä voitto HIFKistä  :good:

IsoPahaJolppi

Quote from: maija on Sat 02.11.2013 21:01:05 (UTC+0200)
Jolpille terkkuja: Iso Musta Vellu kommentaattorina Prolla oli sitä mieltä, että Sputnikit ei hyydy  :good:

Hyvä voitto HIFKistä  :good:
:bonjour: Kiitos, eivät hyytyneet, hieno matsi. Olinhan siellä minäkin huutamassa ja taputtamassa.
Ei ollut mikään helppo voitto mutta kuitenkin selkeä. Kolmannessa erässä pysyi hyvin kontrolli.

.
.
.
Tarkemmin muuten kun ajattelee niin nämä kaikki hymiöt on muuten keltamustia saipakannattajia  :mosh:
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

maija

Vellu lausui kommenttinsa pelin  jälkeen ja ennusti tulevaa   :good:-
.
.
.
Olen edelleen punamusta ja lakkaan käyttämästä hymiöitä  :angry:

IsoPahaJolppi

:jepso: Juu, kyllä minä sen niin ajattelinkin, että tarkoitit pitkää juoksua, mutta saisihan tuossa rosterissa olla vaikka vähän enemmänkin leveyttä.
Yksi hyvällä pelisilmällä varustettu pakki ja sentteri olis ainakin hyvää saada vielä keltamustiin niin parantaisi loukkaantumistilanteissa.
Mankinen on aikamoinen pörrääjä, pienestä varrestaan huolimatta.

Ruutupaitarakastaja

Voitettiin kuulemma viikolla tampereen joukkueet. Seuraavassa odottanee turpasauna...  :psp:

Jarre

Juuso Ikonen JYP:iin. Toi tapaus hävettää näin Espoolaisena. Perkele että Espoossa on ihan helvetin iso nuoriso-osasto mut näyttää että edustusjengiin ei pääse ees taidolla  :kahvi:
Carpe Natem

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview