World of Tanks

Started by Susey, Thu 05.12.2013 19:17:33 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Susey

Quote from: joku muu yksinkertainen on Sat 11.01.2014 11:04:58 (UTC+0200)
Pitäis varmaan ostaa parempi hiiri. Ärsyttää nykiminen kun yrittää tähdätä tarkasti  :nunu:
No ite kun aloin pelaamaan WoTia, niin kohta olikin sitten R.A.T 9 tilauksessa.. :psp: Näppärä on esim. telatykillä pelatessa vaihtaa tarkkuus pienimmälle ettei tuu nyittyä vahingossa mihinkään, ja normi pelailussa taas tosi korkealla että on helppo katella ympärille..

Susey

Quote from: joku muu yksinkertainen on Sat 11.01.2014 10:31:05 (UTC+0200)
Mulla on nyt tier3 pst-vaunu ja tier5 pikkuvaunu. Onko muilla klaaneilla sitten pelkästään heavy tankkeja? pikkuvaunuissa taitaa olla järkeä vain jos vihollinenkin niitä käyttää  :think:
Niinjoo, ja ei pelkät heavyt pärjää, koska kaikkia muitakin tarvitaan yhtä lailla. :jepso:

PajakkiVasseli.com

Mulla on itselläni vain yksi heavy nykyään.Tykkään pelata mediumeilla,käydä vähän härkkimässä ja etsimässä vihullisia ja sitten sivustaan ja selustaan päästä. :bounce:
Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

Susey

Aina yhtä hauskoja nuo KV-2:n osumat.. Damagea 800, 5 moduulia vahingoitettu ja 2 miehistön jäsentä haavoitettu :lach:

PajakkiVasseli.com

Tuo tykin latausaika on verrattavissa siittiön hedelmöityksestä synnytyksyseen. :psycho:
Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:


Susey


PajakkiVasseli.com

Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

Susey


Kiljutron

#98
Osuin ja tuhosin telatykillä  :psylach: mun ensimmäinen.

Tuli ihan mahtava euforia. Paljon isompi kuin yleensä.

Susey

Quote from: joku muu yksinkertainen on Sat 11.01.2014 18:08:42 (UTC+0200)
Osuin ja tuhosin telatykillä  :psylach: mun ensimmäinen.

Tuli ihan mahtava euforia. Paljon isompi kuin yleensä.
Itellä eniten tappoja per matsi tuli telatykillä, aika helvetin mehukas peli oli ::hihsmoke Ja KV-2:lla on just se telatykin fiilis :drool:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview