QuizTaisto

Started by peter, Sun 26.04.2015 13:22:36 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jarre

Pitää pelaa paljon ja voittaa....pelkkä pelaaminen ei riitä...
Carpe Natem

nyyyps

Jos pelaa vähän ja huonosti, niinku mie, niin sijoitus on melkein pakkasilla. :psp:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Jarre

Ja vaikka pelasi semipaljon mut vain kohtuullisestinni sijoitus on silti jossain toisella sadalla tuhannella
Carpe Natem

nyyyps

Olen kaukana siitä. :psycho:
Mulla on trivia aika huonosti hallussa moneltaki osa-alueelta, niin kauhen kapea-alaista kaikki se, mitä olen oppinu muistamaan, ja yleensä vielä semmosista aiheista, jotka ei ole perinteisiä kysymysten aiheita.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Jarre

Niin, en mäkään kyllä mikään yleistiedon haltija oo....mut semisti tiedän kaikkea kaikesta...tai siis jotain kaikesta...joku taidetietämys on vähän niin ja näin....ku ei sillei kiinnosta
Carpe Natem

nyyyps

Jep, mullakin kirjallisuus ja taiteet ja viihde on heikoimmin hallussa.

peter

Sama täällä. En koskaan noita valitse kun oma vuoro on valita.

Jarre

Jeps, melkein inhoan niitä mut välillä valkkaan ihan huviksi ja opiksi.
Carpe Natem

Jarre

Mun huonoimmat on musiikki ja hittibiisit sekä viihde ja media. Parhaat on elokuvissa ja historian havinaa
Carpe Natem

nyyyps

Niin, se historia. Se on kyllä kans huonointa, mitä käsitän.
Historia muutenki on pelkkä triviatiedon muodostama pseudotiede. ::hihsmoke

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview